|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Gezien de vraag vaker voorbij komt leek mij makkelijk om een apart stukje te aan te maken zodat iedereen er naar toe verwezen kan worden. Ik heb de lijst afgesteld op de Raffini en de DAP500 Je kan het snel door de bocht ook zien als: SSR1 = Finale SSR2 = Mezzo SSR3 = Inizio Wat betreft de DAP900: je kan bij het polijsten stand 5 aanhouden als max ( meer dan voldoende ) 
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Nice! Glaze mag ook zeker met zwart aangebracht worden. Sealant en wax kan allebei met rood en gold. Soms is rood handiger omdat het product zelf ook geel is (bijvoorbeeld Deep Gloss Paint Sealant of Poorboy's EX) Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Goede aanvulling Dennis, ik ga poging wagen om het uit te breiden zodat idd het afwerkings-gedeelte ook goed naar voren komt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2010 Locatie: Culemborg
|
Super handig overzicht
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Mooi, bijna uitprintbaar, als die lelijke schrijffout bij de blauwe pad zijn uitleg en de uitleg bij de gouden pad vertaald/gecorrigeerd wordt.....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-4-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
Mooi initiatief Marcus, dit overzicht kan na het printen meteen bij de detiling gear. Erg handig. @Dennis; goede tip. Groet, Arie 
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-7-2010 Locatie: Herentals - België
|
Geen woorden voor. Hier mag van mij een mooie sticky van gemaakt worden. Daar kunnen vele (steeds terugkomende) beginnersvragen mee beantwoord worden. Zoals ook ik die vorige week nog had!
|
|
|
|
clioke schreef:Geen woorden voor. Jawel hoor: subliem, mega, fantastisch, ongelooflijk, top,  , superdeluxe, geniaal, mooi, handig, amazing HAHAHAHAHA
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2010 Locatie: Hazerswoude-rijndijk
|
Dit is idd geniaal  Echt super makkelijk
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
 Toppie!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-11-2009 Locatie: Herentals (B)
|
Heel mooi en overzichtelijk BMW E92 320d If it doesn't shine, it ain't mine!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-7-2010 Locatie: Herentals - België
|
mk-us schreef:Jawel hoor: subliem, mega, fantastisch, ongelooflijk, top,  , superdeluxe, geniaal, mooi, handig, amazing HAHAHAHAHA Hmmm vooruit dan, in 1 woord. TOP
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Klik  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
eens uitprinten en ophangen --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-7-2010 Locatie: Hier
|
Super! Dit beantwoord een hele hoop vragen die ik als beginner heb!
Ideaal. Kan mooi door de printer en dan in de kast bij de de poetsspullen gelegd worden!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
mk-us schreef:@McShine : TADAAA CTRL + P
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-7-2010 Locatie: Genk, Be
|
Knap gedaan en zeer behulpzaam. Hier heb je tenminste iets aan. Als beginner weet je waar je nu aan toe bent. Thx to Marcus .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Ik zou in de tweede kolom de woorden GREEN vervangen Dark Green en Light Green? Verder mooi schema. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-7-2010 Locatie: Emmen
|
Thanks voor dit lijstje MK-us! precies wat ik zocht :D Opel Corsa C 1.2i uit 2005!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-7-2010 Locatie: Emmen
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-7-2009 Locatie: Ospel
|
super lijst top man
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Uitprinten op A3 lamineren en dan opplakken aan de binnenkant van een van mijn bakken, mooi super overzicht
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-8-2010 Locatie: Den Haag
|
mooi schema
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Oost Groningen
|
Ik heb begrepen dat het toerental van de DAP500 en DAP900 verschillen, maakt het nog iets uit m.b.t. de dapstand? Seat Ibiza signo 1.4 16v
:: Dodo Juice :: Poorboys World :: Meguiar's :: Monello ::
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
dapstand? Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Bij de 900 versie kom ik nooit verder dan stand 5 als max. Verders zou ik gewoon 4 aanhouden en dan met 3 als laatste afbouwen. Wat betreft standje 2/1, gaat er om dat het padje wel blijft draaien maar niet zoveel kracht hoeft te zetten om de glaze / sealant / wax aanbrengt. Het is een kwestie van gevoel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Mooi overzicht , heb het ook al uitgeprint en bij mijn detailgerief geplakt . Ik zou alleen graag weten of er ergens een stappenplan staat met de snelheden van je dap voor het polijsten ? ( Vind deze nergens terug) it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Volgens mij staat dat gewoon in de handleiding Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Dan zal ik er blijkbaar over heen hebben gekeken , thanks . it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2009 Locatie: Dedemsvaart
|
zo'n overzicht voor de PRO-900 zou ook wel makkelijk zijn :D
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-1-2011 Locatie: Roermond
|
Bestaat zo'n lijstje ook voor hand pads?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-9-2010 Locatie: st-gillis-waas
|
Dit is een bijhoudertje, reuze handig, thx a million times! Peugeot RCZ Limited Edition Nr 188/200, bijgenaamd "mijn midlife-crisis"......
|
|
|
|
Guest
|