|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-8-2008 Locatie: workum
|
Dag allemaal, ik heb vakantie en ben dus mijn huisje eens aan het schoonmaken nu heb ik een 37 inch lcd tv voor gewoon tv en playstation 1, 2 en 3 en 2 keer een 19 inch tft op mijn pc voor cad tekenen . maar nu zie ik dat mijn schermen aardig vuil beginnen te worden weet iemand hoe ik dit het beste kan schoonmaken? de clearvue van trutle wax lijkt me niet echt verstandig aangezien dat erg wit opdroogd. ik gebruik dit altijd op autoruiten vind het echt topspul. ik heb wel glass cleaner van Meguiar's uit de detailer lijn (wat ik overgens rommel vind voor autoruiten) iemand die dit er al eens heeft op gespoten en heeft gemerkt dat het heeft geholpen? ik heb ook Glasscleaner van autoglym (zat bij een bestelling in) iemand dit er al eens op gespoten? mijn moeder heeft altijd haar lcd tv met een "sopje"  schoongemaakt en je ziet de water en kalk vlekken er heel duidelijk opzitten dus dit is ook geen optie. laat het me weten als je tips hebt. alvast bedankt. en euventeule spelfouten komen door de vieze schermen natuurlijk.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-7-2010 Locatie: Herentals - België
|
Mischien gewoon LCD renigingsdoekjes
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-6-2009 Locatie: Zundert
|
Als het Fastglass van Autoglym is zou ik het wel durven gebruiken voor een tft scherm of lcd tv. Het bevat volges de beschrijving geen schuurmidelen en sileconen of wax. Dit product is ook te gebruiken op kunststof/persplex ramen e.d.
Jij noemt Class Cleaner, dit product krijg ik wel gevonden van Mothers, van Autoglym vind ik alleen Fastglass?
Ik maak het scherm van mijn laptop schoon met Spray en Wipe van PB, werkt ook goed.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-7-2009 Locatie: zoetermeer
|
Hoi,
UQD van Meguiar's op een nieuwe supervezeldoek wekrt perfect!. Spray en Gloss gaat ook prima. Ik gebruik dit al jaren voor mijn plasmascherm. Die van mij heeft geen glazen plaat maar een soort anti-glare laag en zdat ziet er net uit als een LCD shcerm. Het laat geen strepen na en maakt streeploos schoon!
Groeten GdV
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2010 Locatie: utrecht
|
ik heb hier zo'n busje met schuim van Kontakt Chemie deze dus: Screen 99 kontakt chemiewerkt uitstekend
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
spray & whipe! Werkt prima --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2009
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-8-2010 Locatie: maastricht
|
Gewoon die van Monster pakken zoals in de vorig link. Heb hem zelf ook alleen dan de grotere fles. Ikzelf doe hier alle schermen mee in mijn huis, het laat altijd een perfect resultaat na. Ook poets ik mijn hoogglanszwarte boxen mee er ,ook een perfect resultaat.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Gewoon Spray & Wipe, dat werkt uitstekend! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
+1 ik maak de tv en pc scherm schoon met S&W en daarna wat Red Mist.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-7-2009
|
Mijn TV-scherm heb ik nog niet met een produkt gepoetst maar in mijn auto gebruik ik voor radio- en temperatuurscherm steeds een microvezel icm Spray & Wipe. Werkt perfect!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-3-2010 Locatie: Someren eind
|
Gisteren de TFT en PLASMA schoongemaakt met S&W van poorboys, MF doekje erbij, en weer zo mooi zuiver. (ik haat vliegen, ik haat ze)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-6-2010 Locatie: Arnhem
|
tonyvandenbroek schreef:Gisteren de TFT en PLASMA schoongemaakt met S&W van poorboys, MF doekje erbij, en weer zo mooi zuiver. (ik haat vliegen, ik haat ze) van die vliegen krijg ik echt een hoge bloeddruk die gore stront vlekken die ze laten zitten op je scherm Net de spray&wipe geprobeerd en werkt zeer goed tot mijn verbazing "Scooby Doo is less confusing than you"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2009 Locatie: Den Haag
|
Wordt het daar ook minder statisch van? Die TV lijkt wel een stof-magneet....
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Wat voor doek gebruik je om de TV schoon te maken? MF is polyester en dat maakt kunststof statisch geladen, en trekt dus stof aan... Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Ik zei toch al dat Spray & Wipe het product ervoor is, zeer veelzijdig. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-4-2009 Locatie: Noorwegen
|
Kunstof delen en het m'n zwart geanodiseerde alu stereo compenenten doe ik met PB natural look, worden weer prachtig mooi zwart! Insmeren en uitwrijven met een badstof handoekje gaat prima.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,623 seconden.