|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-7-2010 Locatie: Genk, Be
|
Hoi allemaal ,
Daar ik nieuw ben , ben Ik blij dat ik vandaag mijn eerste bestelling gedaan heb. Ik was zeer geintresseerd in de producten van poorboys en heb dus volgende producten besteld.
° Natty's Paste Wax Red - Limited Edition - 235ml ° Deluxe Sample Kit -> 21 verschillende PB producten ° Poly - Elastic Clay - 200gr ° Unigrit Finishing Paper - 3000 Grit - 1 vel
Ga dus ook proberen om steenslag een beetje bij te werken. Als bestelling aankomt zal ik er een foto'tje bij plaatsen
Groetjes Romain
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Succes met de aanwinst. Heb je ook spullen om het resultaat van het wetsanden weer netjes te krijgen?
|
|
|
|
Hoi Soepergrover,
Bedankt. In de deluxe sample kit van poorboys zitten de SSR 3 , 2.5 , 2 , 1 producten.
Deze ga ik machinaal proberen te gebruiken.
Nog geen flauw idee hoe, of met welke pad maar zal de nodige opzoekingen nog wel uitvoeren.
Groetjes Romain
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-11-2009 Locatie: Herentals (B)
|
Wat betreft de pads die je kunt gebruiken: forumlid mk-us heeft daar een mooi schema voor gemaakt : Klik! BMW E92 320d If it doesn't shine, it ain't mine!
|
|
|
|
Hoi Vampire , Merci voor de link... Met één woord ------> Super!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Dat is een mooi begin van de collectie. Kleine tip: bewaar de PB sample flesje als ze leeg zijn, je kunt ze weer bij vullen met PB producten. Zijn ideaal die kleine flesjes tijdens het detailen.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Bedankt Paulus, zal ik zeker doen.
Heb ondertussen ook de volgende pads besteld.
SmartPads CCS 6.5 inch White Polishing Pad SmartPads CCS 6.5 inch Green Heavy Polishing Pad SmartPads CCS 6.5 inch Black Finishing Pad SmartPads CCS 6.5 inch Green Light Polishing / Finishing Pad
Kan al niet wachten om eraan te beginnen.
|
|
|
|
Hoi allemaal , Jammer genoeg is er iets verkeerd gelopen bij de levering van TNTpost. Ze hebben mijn paktje terug gestuurd naar Carclean.nl . Bij de online-tracking service schrijven ze onjuist adres. Ik woon er nu al 2 jaar , denk wel dat ik weet op welk adres ik woon en het adres stond ook correct op de online-tracking service. Heb al kontakt proberen te maken met TNTpost Belgie maar daar is natuurlijk geen werkend telefoonnummer van te vinden. Allemaal nummer die niet meer in gebruik zijn! Heb ook een mailtje gestuurd naar TNTpost , ben eens benieuwd naar hun antwoord (als die er al komt) en hoe ze dit recht gaan zetten. Groetjes Romain
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Balen zeg! Komt vast wel goed!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Amaai nog niet .
Ondertussen antwoordt terug gehad van TNTpost via email. EN .....
Ze kunnen er natuurlijk niks meer aan doen. Moet maar terug kontakt opnemen met de verzender.
Vandaag zou het pakje terug bij Carclean.nl zijn aangekomen.
Had de dagen ervoor al kontakt gehad met Carclean.nl (zeer vriendelijk) en ze gingen het terug opsturen maar deze keer naar het adres van mijn ouders.
Hopelijk heb ik de producten snel! Wil ze zosnel mogelijk uitproberen.
Groetjes Romain
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,228 seconden.