Carclean.nl forum
»
Discussie over producten
»
Polish, Cleaners, Compounds en Glaze
»
Hoe verwerk ik het best Raffini Mezzo en Finale op een DAP900? Ik heb een Volkswagen Passat.
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-6-2010 Locatie: maasmechelen
|
heb sinds kort een dap 900 doe er 4 druppeltjes op smeer dit uit zet dan de dap aan op welke snelheid kan ik best het product eerst aan brengen? en dan verwerken is oor een vw passat lak?
vriendelijke groeten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Kijk even naar dezeMet dank aan Mk-us natuurlijk Hans A new wax layer every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Nootdorp
|
Graag iets meer info: over welk product heb je het, wat is je doel en wat zijn de vervolg stappen. Waar vuil zit, zit geen glans!Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn
|
Geen dank, is door ons allen voor ons allen. En ( kan ook niet anders ) met Dibbuz eens, wel zo prettig om te weten hoe / wat / waar. De officiële handleiding welk behoort tot de DAP900 vind je >>> HIER <<<
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-6-2010 Locatie: maasmechelen
|
gebruik monello begin niet met de grootste korrel maar de volgende en de finale.
greetz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn
|
Dat is dan de Mezzo. 3-4 dotjes op de pad, beetje smeren op het 40x40 deel, standje 1 om het helemaal uit te smeren en over de pad te verdelen en dan: in de handleiding staat op blz 6 welke stand + op de door RedCat ( post#2 ) staat ook hoe en wat. Mocht je er onverhoopt niet uitkomen .... let us know
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum
»
Discussie over producten
»
Polish, Cleaners, Compounds en Glaze
»
Hoe verwerk ik het best Raffini Mezzo en Finale op een DAP900? Ik heb een Volkswagen Passat.
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.