|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
In onze nieuwe showroom hebben we een handige, zelfontworpen, demotafel staan. De tafel heeft verwisselbare panelen die we hebben laten spuiten in verschillende kleuren en met verschillende specificaties. We kunnen veel demonstreren op deze tafel, van het effect van fillers tot de gladheid van een LSP. Van het polijsten met de machine tot het wetsanden van een kras. Een aantal mensen was erg nieuwsgierig hoe die tafel dan precies werkt, dus ik heb er een simpel filmpje van gemaakt (wel in 1080P ). Zie hier, enjoy: Ik heb gevonden wat ik zocht, zonder het kwijt te zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker!
|
Ja Dat is fijn... Nu ligt me 1080P tikdoos ter reparatie in Frankfurt, en en komt die nu met dit aan zetten Nou nu eerst maar eens kijken of het iets is, was nl. al benieuwd naar die tafel ook toen ik dat van de week al ergens las. Maar leuk en interessant tafeltje! Mis alleen kleurcode 61/A "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Mooi tafeltje. Gaat deze ook gebruikt worden voor clinics? What is the airspeed velocity of an unladen swallow?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2010 Locatie: Hazerswoude-rijndijk
|
Heb de tafel vandaag zien staan en dat zag er heeeel netjes uit.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Mooie tafel, uhm... Kan je er ook van eten? :P Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best. Klote smurf is back with a vengeance!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2009
|
Gaaf!  Inderdaad erg nuttig om de werking van producten naast elkaar te tonen! Echt zo'n gaaf pand, ga zo door!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn
|
Keurig hoor ! Plaatje / video zegt meer dan 1000 woorden, dus in mijn ogen zéér goed opgepakt. Dank u 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Fraai zeg! --V70 T-5D--
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Sjiek de friemels luitjes Old Fords never die , but mines on life support!!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-2-2010 Locatie: overpelt
|
 netjes Mercedes Benz 220 cdi C classe Avantgarde 170pk bouwjaar november 2008 palladium silver metallic 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Yep! Dat is nu de tafel die ik bedoelde in het nieuwbouw topic. Echt een waanzinnig gave maar ook bijzonder functionele gadget.  1 mei 2010. Ster ben ik even kwijt dankzij vandalisme, maar komt er wel weer op natuurlijk!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Zeet netjes.. kan je goed de werking van je producten laten zien! Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009
|
Leuk idee om zo´n tafel te maken. Ziet er top uit!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Bruchterveld
|
Mooie tafel. Zeer functioneel om mensen de verschillen en werking van producten te laten zien zonder te zeulen met een motorkap of deur. Keep up the good work. No Risk No Fun!!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-9-2008 Locatie: Tholen
|
Dat ziet er erg gelikt uit!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
Mooi zeg, die laatste opmerking helemaal op't einde is ook wel leuk