|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-3-2010 Locatie: Nabij Arnhem
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Zo-de-knetters, die is eventjes goed opgeknapt! Vind dat er wel een mooie foto in natuur-omgeving geschoten mag worden ( als je bekijkt hoe de totaal foto er nu uit ziet  )
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Zo, daar kan je mee aankomen. Benieuwd naar de rest van de foto's Hans How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world. Anne Frank
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2008 Locatie: waalwijk
|
Mooie auto, dito kleur en interieur Heb je foto 4 nog bewerkt? Renault: Grand Scénic 2.0 16V Tech Line luxe - 5 Alpine turbo 83 - trackday 5 Alpine turbo 82 - Juvaquatre break 58 - Twingo 94 comfort
|
|
|
|
Dank allemaal! @ericon: Alleen kleiner gemaakt en iets verscherpt. Contrast e.d. heb ik niks aan gedaan. Helaas krijg ik die kleur en glans alleen uit de zon, als de zon er op staat, vind ik hem een stuk minder mooi.  Dan wordt de lak een stuk groener namelijk...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Netjes hoor! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Aanrader voor allen: Net de youtube bekeken >>> waanzinnig gaaf gemaakt, petje af hoor!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2009 Locatie: Amersfoort
|
Kijk is aan! Ziet er keurig uit nu
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Keuig hoor Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-6-2010 Locatie: Apeldoorn
|
sodeknetters wat een verschil! Renault Laguna 2.2 dci Dynamique
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2010 Locatie: Hazerswoude-rijndijk
|
Die is weer super netjes geworden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Ziet er strak uit hoor! Ben benieuwd naar de foto's in de zon  Alleen heb je de motorkap gewoon nog 50/50 gelaten? Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
 Wat een diepe glans zeg! Toppie!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-1-2010 Locatie: Uden
|
Ziet er zeer goed uit! Heb een tijd terug eenzelfde mazda gedaan, ook in die kleur. Die uni-kleur groen pakt erg mooi op  Mijn exemplaar had vééél slechtere, verwaarloosde lak, helaas nog niet zo mooi als jouwe! Trouwens, wat een prachtige velgen liggen daaronder!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-11-2009 Locatie: Herentals (B)
|
Proficiat met het resultaat! Mooie video trouwens BMW E92 320d If it doesn't shine, it ain't mine!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-3-2009 Locatie: brasschaat
|
foto 4 kan zo in de boekjes... Een japanse sportwagen in britisch racing green.... Ford focus Econetic Black Magic  
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-2-2010 Locatie: overpelt
|
wat een swirls zaten erin,,, nu is hij weer toppie.... Mercedes Benz 220 cdi C classe Avantgarde 170pk bouwjaar november 2008 palladium silver metallic
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-3-2009
|
Erg mooi resultaat! Petje af! Vooral het timelaps filmpje vind ik meesterlijk  -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
|
Dank allemaal! Uiteraard heb ik de motorkap meteen 100% gemaakt, na de foto's. Ik zal deze week wel even een mooi plekje opzoeken voor wat foto's.  Helaas is de lak nog niet helemaal perfect hoor, maar met de hand is dat ook onmogelijk denk ik. Als de zon er niet direct op staat ziet hij er waanzinnig uit, met de felle zon erop wordt de lak wat 'vlak', maar dat ligt meer aan de lak en kleur als de staat denk ik. 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-7-2010 Locatie: Emmen
|
zoo schier wagentje zet je daar ff neer zo! Glimt weer zoals het hoort.. Maareh ik las vanalles over engine cleaner ed.? Heb je daar geen pics van!? Zeer benieuwd ernaar! Opel Corsa C 1.2i uit 2005!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-3-2009 Locatie: roosendaal
|
prima result!
wat ik me enkel afvraag is wat de Black hole nog toevoegd na de SRP???
wij hebben beide naast elkaar als een 50/50 uitgetest en we zagen geen verschil...
|
|
|
|
@Dennis: Haha nog niet, dat is het volgende projectje.  @Cruiser: Nee, het helpt inderdaad niet echt... enkel bij wat verweerde plekken (vogelpoep en hars o.i.d.) kreeg ik het idee dat het wat hielp... maar kan natuurlijk ook suggestief zijn. 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-7-2010 Locatie: Emmen
|
proxii schreef:@Dennis: Haha nog niet, dat is het volgende projectje.  @Cruiser: Nee, het helpt inderdaad niet echt... enkel bij wat verweerde plekken (vogelpoep en hars o.i.d.) kreeg ik het idee dat het wat hielp... maar kan natuurlijk ook suggestief zijn.  Keep us up to date mate! :D en ff snel gaan doen hah! Opel Corsa C 1.2i uit 2005!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-10-2010 Locatie: Ede
|
Hee Jasper! Ziet er super goed uit man! Ik wist niet dat jij ook zo goed kon poetsen
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Niet nodig om een topic van een half jaar oud omhoog te trappen, had even een PM/email gestuurd. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Goedemorgen beste Dennis, Ik denk dat je jouw opmerking even moet toelichten. Is het dan zo verkeerd om in het Show Off gedeelte respect te tonen voor iemands werk? Ik zie dat degene die je de opmerking doet toekomen nog niet zo heel lang lid is, dus zou me kunnen voorstellen dat hij nog aan het leren en lezen is. Met vriendelijke groet, Aficior Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-2-2010 Locatie: anna paulowna
|
sorry maar zie ook geen probleem in ,iemand laat het resultaat zien dat mag toch.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Oost Groningen
|
Staat er netjes op! Seat Ibiza signo 1.4 16v
:: Dodo Juice :: Poorboys World :: Meguiar's :: Monello ::
|
|
|
|
Guest