|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-7-2010 Locatie: musselkanaal
|
Als ik mijn laklaag in de was heb gezet met de cleaner wax van meg's, kan ik dan mijn trims ontvetten met een 50/50 oplossing van water en alcohol?
Dit is namelijk bedoeld om te ontvetten, in hoeverre levert dit problemen op met de net aangebrachte waslaag naast de trim?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Die verdwijnt logischerwijs als sneeuw voor de zon, wax = vet + IPA = Ontvetter = wax = weg Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Oké, gewoon maar eerst de waslaag aanbrengen en dan met een doekje de trim ontvetten dus. Heb een opel corsa B serie en die trim's verbleken erg snel, dus die mogen wel wat onderhoud gebruiken.
Ga morgen met de auto bezig. Laat de resultaten tegen die tijd wel zien!
|
|
|
|
Voorzichtig werken dan in dit geval  Als je voorzichtig de wax aanbrengt dan hoeven je trims niet wit te worden... of andersom, als je voorzichtig ontvet, dan hoef je de lak niet te raken Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Het zal wel aan mij liggen, maar waarom niet eerst de trims ontvetten en dan pas een waxlaag aanbrengen? Je gaat toch ook niet eerst je toetje opeten en dan het hoofdgerecht?  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-10-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
+1 ramusters schreef:Oké, gewoon maar eerst de waslaag aanbrengen en dan met een doekje de trim ontvetten dus. Je bedoelde in de zin hierboven zeker het omgekeerde. 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Of gewoon je trims ed afplakken voor je gaat poetsen? Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Lijkt me toch wel duidelijk dat de TS wax op zijn lak wil hebben en niet op zijn trims. Die wil hij ontvetten (en gelijk de wax die toch per ongeluk op de trims is gekomen verwijderen). Maar goed, afplakken of heel secuur te werk gaan wil inderdaad ook helpen 
|
|
|
|
GMToyota schreef:Je bedoelde in de zin hierboven zeker het omgekeerde.  Kan allebei, maar zoals wordt aangegeven, even voorzichtig en nauwkeurig te werk gaan is het beste. Bedankt voor het advies!
|
|
|
|
Daarom heet het ook detailen Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,296 seconden.