|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-7-2010
|
Ik ben zelf een fervent poetser en gebruik alles van het merk Autoglym. Ik verwerk alles handmatig.
Nu zie ik op Carclean.nl zoveel verschillende merken. Van Dodo Juice tot....... (trouwens nooit van gehoord)
Wat raden jullie qua merk aan? Het mag best wat meer kosten dan Autoglym maar het resultaat moet er dan ook naar zijn...
gr
Marc
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Dat is heel persoonlijk, maar de top waxen van Dodo en Fuzion zijn echt geweldig. Maar zijn ook erg duur. Ik gebruik zelf Dodo Supernatural. Maar bijvoorbeeld Natty's van Poorboy's World is ook erg goed en niet duur. Het is maar net wat je wilt uitgeven voor een wax.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-3-2009 Locatie: Brabant
|
en als je het over polishes hebt, dan zit je met Auto Glym SRP  méér dan goed hoor Mercedes C180 Kompressor AUT 5 ELEGANCE - Lava metallic
Volvo s60 2.4 -Edition- Black Sapphire
Volkswagen Golf MK4 1.6 16V -Master Edition-
|
|
|
|
Welke natty's van Poorboys World.... blauw, rood? of maakt dat niks uit?
gr
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Natty:Heb je een donkere kleur lak ( zwart / donkerblauw ): blauw Heb je een warme kleur lak ( rood / oranje / donkergeel ): rood Heb je een lichte kleur lak ( wit / creme / lichtgeel ): wit Dodo: Verder zijn er zo veel soorten maar dit zijn de 2 merken die het meest aangekocht worden.
|
|
|
|
zacht of hard, gewoon of pro?
thanks
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Tja dat is toch een stukje waar je eigen voorkeur ligt. Qua einddoel maakt het niks uit in elk geval. Wat je ook kan doen is een Dodo Juice Panel Pot Kit aanschaffen. Dan kan je zelf bepalen wat voor jou het meest prettig is.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,343 seconden.