|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Carclean.nl houdt een totale leegverkoop van haar Sonax voorraad. Alles moet weg! Met maar liefst 40% korting worden de Sonax producten aangeboden, Op=Op!
Profiteer ervan zolang het kan! De aanbieding geldt zolang de voorraad strekt!I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Totale leegverkoop van de Sonax-voorraad. Is dit een reactie op ....... ? Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
 The Car, The Car, The Car is on fire,.we don't no water let the S**N*X burn
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-5-2008 Locatie: Nieuwegein
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Mischien een ideetje om Sonax op Google zo neer te zetten dat het in de webshop terecht komt én het verhaal over het interieur? Kunnen mensen zelf een conclusie trekken
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2008 Locatie: Hardenberg
|
als je googelt op sonax kom je al vrij snel bij de link naar het verhaal op radar, het zou daar alleen nog even up to dat moeten worden gemaakt, daarna met zijn allen de pagina bezoeken en hij staat in no-time bovenaan. Tim succes met uitverkoop, tegenover ons huis is elk jaar 1 van de grootste paasvuren van de omgeving, als de verkoop niet lukt kunen we ongetwijfeld een sonax produkt verbranding doen Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-5-2008 Locatie: wol vegas (fryslan)
|
heeft sonax hier al op gereageerd? en zo ja wat was hun eerste reactie, just curious.. goeie zaak dat je je niet op je kop laat zitten tim!
|
|
|
|
Sonax reageert inhoudelijk op helemaal niets. Dus ik heb geen idee. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Blijkbaar stelt Sonax inhoudelijk ook niets voor, niet qua producten, niet qua organisatie. Ze laten zich wel erg kennen. Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
Tsja, en toch sponsoren ze bijvoorbeeld Formule-1, snap jij het nog? Ach, voor veel mensen is het een uitkomst die 40% korting! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Tim schreef:Tsja, en toch sponsoren ze bijvoorbeeld Formule-1, snap jij het nog?
nu kijk ik heel vaak F1, maar ik zou zo 1-2-3 niet kunnen zeggen welk team. Logo wordt kennelijk niet doorgegeven op m'n tv (screansaver!) Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
Raadsel: de auto's zijn zilver I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Mercedes? Persoonlijk ben ik meer voor de rode auto's 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: Zaanstad
|
DKBM schreef:nu kijk ik heel vaak F1, maar ik zou zo 1-2-3 niet kunnen zeggen welk team. Logo wordt kennelijk niet doorgegeven op m'n tv (screansaver!) Waarschijnlijk komen ze dan pas bij de finish aan als het al donker is en iedereen al naar huis Groet, Jori.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-7-2008 Locatie: De Polder
|
Tim schreef: Ach, voor veel mensen is het een uitkomst die 40% korting!
Het begint bij onze klanten ook bekend te worden. Krijgen berichten door van klanten die zich afvragen hoe het komt dat Carclean.nl Sonax producten kan aanbieden met 40% korting. Tja, en ik heb altijd geleerd eerlijk te zijn.... Engeltjes bestaan, kijk maar naar mijn dochtertje Heksen bestaan ook, kijk maar naar mijn vrouw
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-7-2008
|
toch jammer dat je geen 40% korting op Poorboys geeft of zo Als je niet onderweg bent ga je ook nergens heen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Daar zeg je zoiets inderdaad. Heeft PB geen alcantara reiniger ofzo die we kunnen uitproberen?!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Tim, De snelste manier om van de Sonax zooi af te komen, is om ze als extraatje bij iedere bestelling te doen... Patrick
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-5-2008 Locatie: regio Margraten
|
Krijgt ie de Sonax zooi mooi weer teruggestuurd... A dirty mind is a joy forever, a dirty car is not....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-7-2008 Locatie: bij je moeder thuis
|
het enige goede van sonax wat ik gebruik is die ruitensproeiervloeistof.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
bassochist schreef:het enige goede van sonax wat ik gebruik is die ruitensproeiervloeistof. Dito. Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
ik heb ook zo'n washmitt van hun voor de velgen
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,424 seconden.