Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

S100 Motorfietslijn voorradig en te koop via Motorclean.nl Opties
Tim
#1 Gepost : maandag 2 augustus 2010 11:46:17
Rang: Moderator

Inmiddels hebben we de S100 producten, bekend en bemind onder motorrijders, voorradig en deze kunnen dus besteld worden:

http://www.motorclean.nl...oducts.aspx?brId=100073

We moeten nog wat puntjes op de i zetten voor de Motorclean.nl site, maar volgens mij zijn we aardig op weg.
I'm the Master of Bling!
Binnetie
#2 Gepost : maandag 2 augustus 2010 13:06:13
Rang: Lid

Dat is mooi! Mijn broertje vroeg me laatst naar goede spullen voor zijn motor. Hij gebruikt nu de spullen die ik voor mijn auto heb.
Weet je of er nog leuke Motorclean waardebonnen komen? Dan kan ik deze eens aan hem geven voor zijn verjaardag. Met Motorclean lijkt het net even wat meer voor zijn motor dan het Carclean.nl logo.
-=Met Een Hamer Past Alles=-
Ztevan
#3 Gepost : dinsdag 3 augustus 2010 2:02:35

Ook ik ben hier wel blij mee,
Heb me vandaag geregistreerd, en vond het lastig om speciale motor spullen te vinden (zal ook voornamelijk mijn motor poetsen, en niet zo vaak mijn auto)

Ga mijn bestelmandje binnenkort volgooien...great
Christiaan
#4 Gepost : dinsdag 10 augustus 2010 10:54:50

Wel jammer dat de S100 producten niet te bestellen zijn via carclean.

Zeker de hoogglans polish, een perfect product voor gepolijste en verdichte wielen....
mk-us
#5 Gepost : dinsdag 10 augustus 2010 11:00:24
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Uuuuh, maak eens een account en gooi eens in je winkelmandje.
Log in op Carclean.nl en kijk daar eens of ie er misschien ook wel bij staat blij
Zo niet, even een belletje en geloof me, gaat echt met de andere bestelling mee ( durf ik nu zo wel te stellen )

Edit: Vanaf post #18 <<< ja dus!

// >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
stimpy68
#6 Gepost : dinsdag 10 augustus 2010 11:20:29
Rang: Moderator
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer zilver: Frequente detailer

Christiaan schreef:
Wel jammer dat de S100 producten niet te bestellen zijn via Carclean.nl

Zeker de hoogglans polish, een perfect product voor gepolijste en verdichte wielen....

Klopt ook wel knipoog Je kijkt op Carclean.nl, jij moet kijken op motorclean.nl Whistle
Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.
I'm not crazy. My mom had me tested.
Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
Bartezzz
#7 Gepost : dinsdag 10 augustus 2010 12:41:31

mk-us schreef:
Uuuuh, maak eens een account en gooi eens in je winkelmandje.
Log in op Carclean.nl en kijk daar eens of ie er misschien ook wel bij staat blij
Zo niet, even een belletje en geloof me, gaat echt met de andere bestelling mee ( durf ik nu zo wel te stellen )

Edit: Vanaf post #18 <<< ja dus!

ehm, niet meer! is veranderd knipoog
zie post #59 [vanaf post #59
dus bij een van de 2 opgeven : 'ophalen' en dan de order nummers doorgeven.

Tim schreef:
Inmiddels hebben we de S100 producten, bekend en bemind onder motorrijders, voorradig en deze kunnen dus besteld worden:

http://www.motorclean.nl...oducts.aspx?brId=100073

We moeten nog wat puntjes op de i zetten voor de Motorclean.nl site, maar volgens mij zijn we aardig op weg.

komen de Raceglace producten binnenkort ook weer binnen? zou begin vorige week zijn zag ik in een ander draadje...
groeten Bart

=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.

=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
B.K.
#8 Gepost : dinsdag 10 augustus 2010 12:44:31
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardigReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

Tim, 'S100 - Totaalreiniger', is dit hetzelfde product als de P21S witte fles met oranje letters? P21S heeft ook een multi reiniger, dit zal toch vermoeddelijk dezelfde zijn?

Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire