|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-8-2010 Locatie: twente
|
hallo ben opzoek naar folie die steenslag voorkomt tijdens lange afstanden op de snelweg! gaat om folie die ik voor een lange rit er op kan plakken en op plaats van bestemming er weer af kan halen! tijdens meetings zie ik wel eens van die blauwe folie maar weet niet waar ik het kan halen! iemand enig idee? GTI-EDITION 230PK-378NM 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Klik Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-7-2010 Locatie: Emmen
|
BH!net ff wat anders dan jou link volgens mij wat ik zo 1 2 3 zag! Opel Corsa C 1.2i uit 2005!
|
|
|
|
bra heb ik al! maar heb een edition en daar gaat de folie niet op passen en om elke keer 30euro te gaan neerleggen GTI-EDITION 230PK-378NM 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Een paar rollen 3M tape kopen, goedkoop en wegwerp. Staan in de Carclean.nl webshop.  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
B.K. schreef:Een paar rollen 3M tape kopen, goedkoop en wegwerp. Staan in de Carclean.nl webshop. volgens mij gebruiken ze vaak die blauwe 3m bedankt GTI-EDITION 230PK-378NM 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Inderdaad   Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-7-2010 Locatie: Herentals - België
|
Ik heb destijds voor mijn vakantierit met de clio bij de stickerboer witte lichtzelfklevende folie gekocht. Gewoon stuk in de hele erop gekleefd en de verluchtingsgaten en motorkapopening open gelaten. Ging er achteraf erg makkelijk af en liet amper sporen na. Een goede detailbeurt achteraf en alles was weg. 1 ding was zeker... Ik heb ENORM veel bekijks op de franse wegen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2010 Locatie: Nederland
|
Misschien is dit iets tegen de steenslag! Kan helaas niet even erop en eraf. Voordeel is wel dat het (mits goed aangebracht) nauwelijks zichtbaar is. http://www.venture-shield.co.uk/
Ik heb een paar kleine plekjes op de auto welke nog niet zodannig storen dat ik de kap laat spuiten. Zodra ik dit wel laat doen overweeg ik serieus de kap hiermee te behandelen. gr, Jeroen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-8-2010 Locatie: Zuid Holland
|
Heeft iemand ervaring met Stoneshield? 本田 宗一郎...
|
|
|
|
clioke schreef:Ik heb destijds voor mijn vakantierit met de clio bij de stickerboer witte lichtzelfklevende folie gekocht. Gewoon stuk in de hele erop gekleefd en de verluchtingsgaten en motorkapopening open gelaten. Ging er achteraf erg makkelijk af en liet amper sporen na. Een goede detailbeurt achteraf en alles was weg. 1 ding was zeker... Ik heb ENORM veel bekijks op de franse wegen denk dat ik ook maar even langs de stickerboer ga  is alleen maar voor de heen en terugweg 2500km GTI-EDITION 230PK-378NM 
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,303 seconden.