|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Ster van de Elfsteden
|
Ze zijn weer zo lekker op tijd.... 3 september kun je er weer naar toe "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bunschoten
|
was al een maand bekend......elke 1e vrijdag....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-2-2010 Locatie: Eemnes
|
inderdaad. Zie het als een reminder 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2009 Locatie: Hilversum
|
Ik kom ook ff kijken morgen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik heb een klacht ingediend, zowel bij Meguiar's als bij Hyves. Ze hebben een blog op mijn persoonlijke Hyves pagina geplaats zonder dat ik hiervoor ook maar enige vorm van toestemming voor heb gegeven Dit is nu de 2de keer. Ik ben geen lid van een publieke Hyves of de Meguiar's community. Ze lopen gewoon de boel te spammen, zelfs op mijn privè emailadres terwijl dit geheel niet bekend is bij Meguiar's .  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
nicknameless schreef:Ik heb een klacht ingediend, zowel bij Meguiar's als bij Hyves. Ze hebben een blog op mijn persoonlijke Hyves pagina geplaats zonder dat ik hiervoor ook maar enige vorm van toestemming voor heb gegeven Dit is nu de 2de keer. Ik ben geen lid van een publieke Hyves of de Meguiar's community. Ze lopen gewoon de boel te spammen, zelfs op mijn privè emailadres terwijl dit geheel niet bekend is bij Meguiar's . Enig idee hoe? Hebben ze je wachtwoord ofzo? Echt absurd.. Morgenavond helemaal geen tijd, en vind het ook net even te ver weg om op de bonnefooi te gaan. Maar zou leuk zijn als het een succes wordt met de tijd, altijd leuk om gelijkgestemden te ontmoeten! Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik zag inderdaad een blog van jou voorbij komen... vreemd, zou even gaan navragen hoe ze dat gedaan hebben. Enne... heb je in het verleden niet gemaild met Meg's over iets? En je hebt je priveadres opgegeven op het forum van Meg's dat gebruiken ze om die mailtjes te versturen, heel simpel Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
[mod]Graag dit soort reacties hier niet plaatsen. Dit is NIET het anti-Meguiar's topic. Als je problemen hebt dan deze graag met Meguiar's zelf oplossen.[/mod] - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-2-2010 Locatie: Eemnes
|
Gezellig Blacktwist, als ik tijd heb dan kom ik ook weer even mn neus laten zien.
|
|
|
|
Heb ff gekeken, en wat krassen laten behandelen: Deze krassen waren het meest opvallend:  Na wassen, drogen, kleien en Ultimate Compound:  Alleen deze spullen gebruikt:  NXT erop:  Klaar:  Nog een lichtere kras (horizontaal):    De kras van de laatste 2 foto's ging die doen met een gele Meguiar's polijstmachine. Resultaat is dat de kras opgevuld lijkt. Ohja ik vond deze nog in de achterbak 
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Wie smeert die NXT er zo allemachtig dik op? En let op dat Ultimate Compound micromarring kan geven (die NXT 2.0 vervolgens tijdelijk opvult). En met de Sonax Extreme Wax 1, is helemaal niets mis! Is een uitstekende wax.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Die applicatorziet dr wel flex uit mooi voor lange vlakken! VAG rules
|
|
|
|
Tim schreef:Wie smeert die NXT er zo allemachtig dik op? En let op dat Ultimate Compound micromarring kan geven (die NXT 2.0 vervolgens tijdelijk opvult). En met de Sonax Extreme Wax 1, is helemaal niets mis! Is een uitstekende wax.  Marcel. Micromarring, zal erop letten en evt. foto's maken. Sonax, ik zag dat die Nano-techniek heeft en er een hoog aandeel Canauba in zit, dus ik zal eens wat proberen ermee. Ik zag hem alleen niet in jullie assortiment, is misschien meer een beginnersproduct ook.
|
|
|
|
Wij hebben Sonax verkocht, maar vanwege teleurstellende service vanuit Sonax Nederland, hebben we besloten te stoppen met Sonax. Het is geen beginnerswax, maar gewoon een prima mainstream wax. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Tim schreef:Wij hebben Sonax verkocht, maar vanwege teleurstellende service vanuit Sonax Nederland, hebben we besloten te stoppen met Sonax. Oeps, dat is uiterst mild maar correct uitgedrukt. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
|
Ja Aficior, het blijft zonde hoor, want de Sonax producten zijn best ok! Het weer zat trouwens wel super mee zeg! Dat is wel mooi meegenomen. BlackTwist schreef:Micromarring, zal erop letten en evt. foto's maken. Meestal is nabehandelen met een finishing polish, zoals bijvoorbeeld Swirl-X voldoende. Micromarring is alleen in een direct lichtbron (bijvoorbeeld de zon) te zien, maar door het lage deel van de behandeling (onderkant deur) valt micromarring minder goed op. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2010 Locatie: Tilburg
|
Heb zelf wel positieve ervaringen overgehouden aan het bezoeken van MTEC, heb daar wat basics mogen leren betreft het poetsen van een auto.
Voordeel was dat de clinic maar 10 euro koste, en die was op zich goed opgezet met een duidelijke presentatie etc. Nadeel vond ik dat het inderdaad alleen over Meguiar's gaat en ondanks dat ze aangeven veel getest te hebben staan ze niet open voor andere merken en zullen nooit zeggen van kijk hier eens of probeer dat eens. Ze vissen het alternatief alleen uit eigen kast. logisch aan de ene kant omdat ze de producten kennen en natuurlijk zelf verkopen.
Tot op heden heb ik eigenlijk alleen maar Meguiar's producten maar dat zal snel aangevuld worden. Wat ik die dag trouwens echt heb geleerd is heel anders naar schoonmaken van een auto te kijken. Voor vele wellicht logisch en voor mij nu ook, maar dit was mijn eerste ervaring dat je als detailer bij wijze van met een tandenborsteltje de veren onder je stoel poets tot deze glimmen.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,373 seconden.