|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-5-2010 Locatie: Delft
|
Ik gebruik hem redelijk vaak. Hij is wel groot, maar de haren geven goed meer waardoor hij vaak wel ergens tussen te 'proppen' is. Bij extreem verlaagde auto's heb je echter kans dat je er niet tussen komt, maar bij standaard hoogte moet het geen probleem zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
ik gebruik ook die Mothers-borstel maar die met korte steel....krijg ik er met wat foefelen redelijk goed op z'n plaatst... Groetjes, Wim
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Deze borstel is echt super, hij past natuurlijk niet in elke wielkast. Elke keer even uitwassen en hij is weer als nieuw.
Als voorbeeld, ik heb 17 inch velgen onder mijn golf en niet verlaagd, ik kan de borstel in mijn situatie makkelijk gebruiken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-3-2009 Locatie: Uden
|
Echt een fijne borstel om mee te werken , bij *normale* auto's kan je goed in de kasten komen 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-11-2009 Locatie: Herentals (B)
|
Heel goede borstel, maar zoals al aangegeven niet bruikbaar bij een verlaagde auto. Mijn golf is 3cm verlaagd met 18" velgen en kan er niets mee doen aan mijn wielkasten. BMW E92 320d - "If it doesn't shine, it ain't mine!"
Get in, sit down, shut up, hold on!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
die borstel heb ik ook; mijn auto is iets verlaagd met 17" wielen. Glans is een keuze
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,174 seconden.