Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

2 Pagina's <12
Stoeprandschade, wat te doen? Opties
Averechts
#34 Gepost : zondag 16 januari 2011 10:27:53
Rang: Lid

Timmeeeyy schreef:

Net zoals wanneer vrouwen inparkeren zegmaar.

klap Zijn ook vrouwen die wel kunnen rijden! Foei LoL
Danielle
#35 Gepost : donderdag 20 januari 2011 20:58:47

Timmeeeyy schreef:
Hallo,

Wat een trieste dag was het vandaag. Ik reed in mijn 3 maanden oude Aygo door de bocht in een woonwijk. Totaal grip kwijt...schoof zo richting de stoeprand. Pats...

Ik vreesde heel veel schade maar vooralsnog valt het mee. Ik gok alleen velgschade. Ik ben met mijn velg tegen de stoeprand aangereden en nu zit er dus schade aan de velgrand. Net zoals wanneer vrouwen inparkeren zegmaar.

grrr grrr grrr

Niet alle vrouwen over één kam scheren. wink2
Ik kan perfect file parkeren en bij gewoon parkeren, sta ik vaak te ver van de stoeprand af... Juist omdat ik niet het risico wil lopen om tegen de stoeprand aan te komen. Gezien de velgenfoto's op het forum, zijn het toch meestal de mannen die tegen de rand aan komen. LoL
Peter496
#36 Gepost : maandag 31 januari 2011 8:52:23

Wat ook erg goed werkt om de velgrand te repareren is het reparatiesysteem van Innotech. Je vult de schade op met een aluminiumpasta, verharder erop spuiten, schuren, grondlak spuiten, op kleur spuiten, blanke lak spuiten en klaar is Kees!
Het enige probleem is het vinden van de juiste kleur!

Deze velgen hadden eigelijk compleet gerenoveert moeten worden, maar de klant kon zijn auto niet zo lang missen, dus toch maar aan de slag geggaan, het resultaat is niet 100%!

Overdag ben ik een autopoetser, en 's avonds ontpop ik mij in een detailer die zich uitleeft op auto's die ik overdag heb mishandeld.
Wilma
#37 Gepost : maandag 21 mei 2012 18:46:51

Helaas moeten wij er nu ook aan geloven, na een uitwijk actie dankzij een medeweggebruiker zitten we nu met het volgende opgescheept :

Gelijk de banden er maar af laten halen en richting wheeltrim in bijwerk gereden waar ik me helemaal doodschrok : € 97,- per velg excl. Btw en men wil ze alle 4 spuiten ivm kleurverschil.
Daar ben ik tot op heden nog niet aan toe zeg maar.

Iemand een andere optie ?

Groetjes Wilma
www.astratuningclub.nl
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's <12
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire