|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-1-2010 Locatie: Uden
|
Volgende week een ga ik de auto van mijn ouders maar eens goed onder handen nemen. Nu hebben ze een laguna (1997) met een kunststof ongelakte bumper, waar op de hoeken diverse krassen zitten, waarschijnlijk veroorzaakt door te scherp indraaien, en vervolgens ergens langs geschuurd. Hoe kan ik hier het beste te werk gaan??? Mijn idee is on te gaan wet-sanden....en als alles weer wat "gelijk" is, af te werken met wat cockpit spray.
Ik hoor graag jullie oplossingen.....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Koop een nieuwe bumper... wetsanden wordt niks, je hebt geen structuur meer. Polijsten gaat ook niet. Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2009 Locatie: Safe Sex
|
Ik weet dat ze van diverse merken o.a. innotech bumperspray hebben waar stuctuur inzit. Dan kun je bij de bumperkrassen wegschuren en met zo'n spuitbusje bijspuiten zodat er weer structuur inzit.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Uitstekende delen wegsnijden met een mesje en niks aan doen zou ik zeggen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-6-2010 Locatie: België antwerpen
|
Als je echt met beleid kan werken kan je de uitstekende delen ook smelten met een verfafbrandere en met ijzeren spullen(paperclip,plamuurmes,...) Het terug in model brengen. Ikzelf durf het niet aan... Best testen op iets dat geen waarde heeft(oud tuinmeubel oid?) Veel succes. En anders inderdaad zoals hierboven beschreven met een scherp mes bijsnijden dat je het iets verdoezeld... nog liever een ster in men vooruit dan een op men motorkap
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,138 seconden.