Maak het niet te moeilijk... wat je in de andere topics gelezen hebt over het uitwassen van pads/doeken is waarschijnlijk alles wat je moet weten. Snap niet goed wat voor een lijstje je juist verwacht?
Zoals ik het doe:
Doeken gewoon wasmachine in, ik doe het op 40°C, vloeibaar wasmiddel (wil je het merk weten? Dat moet je aan mijn moeder vragen, ik ben al blij dat ik het wasmachine kan bedienen op mijn eentje

) zonder wasverzachter en hang ze te drogen op een droogrekje. Ik doe ze niet in de droger, omdat ik vind dat ze dan pluisjes opnemen die al in de machine aanwezig waren.
Polijstpads spoel ik uit in een sopje van dreft, en als het meeste vuil eruit is, dan gaan ze ook de machine in. Polijstpads reinigen gaat heel snel vind ik.
Machinepads was ik afzonderlijk (dus niet samen met de doeken), omdat er soms hele kleine stukjes van de velcro in de doeken kunnen terecht komen. (Heb je natuurlijk niet voor met de Kompressors).
Handpads waar ik mee gewaxt heb spoel ik heel grondig uit, ook weer met dreft. Heel grondig, want ik wil niet dat er waxresten in mijn doeken zouden achterblijven en liefst was ik ze niet samen met mijn doeken, maarja beetje zonde om voor enkele pads een aparte machine op te zetten...
Ik ben nu toch al een aantal jaren bezig met detailen, groot deel van de doeken en pads worden meermaals per maand gewassen en zien er nog perfect uit. In het begin vond ik het allemaal maar omslachtig en tijdrovend, maar eigenlijk valt dat allemaal goed mee.
Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.