|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
welcome too the Carclean.nl family johan en veel suc6 gr Zuidwest 10 VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-9-2009 Locatie: Venlo
|
Gefeliciteerd met je nieuwe job!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2009 Locatie: Op nivo.
|
Van harte Johan. Menigeen op dit forum had jouw baan graag willen hebben. Nu betalen we voor de producten die we er in onze vrije tijd op moeten smeren en jij krijgt het van de baas en smeert het er in de baas zijn tijd op. Voordeel als je van je hobby je beroep maakt. Het is je van harte gegund! Allemaal nieuwe pads, in alle kleuren., een heel klein beetje van de Wibra, een beetje van mezelf maar het meeste komt van Carclean.nl <--------------------------------------
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Je wil niet weten wat voor waslijst Johan al op zijn naam heeft staan, meneer heeft een waslijst aan spullen in de afgelopen tijd besteld en thuis staan. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
Hij heeft zich dus gewoon in het bedrijf ingekocht? Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
|
Min of meer ja.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Hoe denk je dat ik aan mijn baantje kom?  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Jij krijgt nog steeds geen salaris; jij bent nog steeds bezig je collectie zo terug te betalen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Dus eigenlijk zijn we met z´n allen een beetje de werknemers en (werkgevers) van Carclean. Welkom Johan, succes met je nieuwe job. Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-3-2009 Locatie: brasschaat
|
Dus als je de lotto wint en voor 100000 euro's produktjes koopt mag je mee spelen.... Johan , je hebt een toffe job gevonden waar veel detailers jaloers op zijn... Ford focus Econetic Black Magic 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Welkom Johan! Veel succes met de nieuwe job.   Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Maarssen
|
Hartelijk welkom Johan! Veel plezier in je nieuwe job! 1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My GarageAutobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands Please visit PreludePower.com
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-11-2008 Locatie: Brabant
|
Ik schrok al toen ik de topictitel zag, kon mij niet herinneren dat ik gesolliciteerd had.  Succes Johan en gefeliciteerd met je nieuwe job
|
|
|
|
En Johan is inmiddels als 1,5 week aan het werk en ik vind het super gaan! Een échte aanpakker, vrolijk, gezellig en hij voelt zich snel thuis. Nu nog even registreren op het forum, hè Johan.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Johan heeft geen tijd om zich te registreren. Moet te hard werken van z'n baas.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,313 seconden.