Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

Nieuwe Poorboy's producten in aantocht! Opties
Tim
#1 Gepost : woensdag 25 augustus 2010 17:43:05
Rang: Moderator

Nieuwe Poorboy's producten over 2 a 3 weken voorradig!

In de huidige zending die onze kant op komt zitten 3 nieuwe Poorboy's World producten:

- Bold 'n Bright Gel - De alom bekende Bold 'n Bright nu in gelvorm, makkelijk aan te brengen, spettert niet en erg duurzaam
- Professional Polish 2 - Net als Professional Polish, maar nu met toevoegde 'diminishing abrasives' voor extra kracht.
- Liquid Natty's Blue - De geprezen pasta wax nu ook in vloeibare vorm! Met dezelfde eigenschappen, maar nu makkelijk machinaal aan te brengen.

Meer informatie volgt asap in dit topic!
I'm the Master of Bling!
Dennis Blomaard
#2 Gepost : woensdag 25 augustus 2010 17:45:09
Rang: Lid

Cool!

Meer kan ik er niet over zeggen knipoog+tong
Wat ik me wel afvraag is of het Carnauba gehalte in een vloeibare wax net zo hoog kan zijn als in de Paste wax?
Een hobby mag geld kosten ja
Acc_Focus
#3 Gepost : woensdag 25 augustus 2010 18:01:27

Aha eindelijk een waardige opvolger voor mijn gold class liquid wax. Ik ben zo niet voor die vaste waxen. Ook al zouden ze beter zijn... Goede zet tim. Leuk om het assortiment hier continu te zien aangroeien.
nog liever een ster in men vooruit dan een op men motorkap
tinus
#4 Gepost : woensdag 25 augustus 2010 18:07:19
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardigReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

Binnenkort een officiele test van de Liquid Natty's Blue; kan nu al zeggen dat hij zeer zeker bevalt! lief jippie
Glans is een keuze wink2
Acc_Focus
#5 Gepost : woensdag 25 augustus 2010 18:11:24

Aangezien jij dr blijkbaar al van heel dichtbij kennis mee gemaakt hebt, kan je al zeggen of deze een lekker geurtje heeft zoals 90% van de poorboys producten? Vind het echt een zalige eigenschap van het merk dat ze met lekkere geuren werken.
nog liever een ster in men vooruit dan een op men motorkap
Quincy
#6 Gepost : woensdag 25 augustus 2010 18:12:13

tinus schreef:
Binnenkort een officiele test van de Liquid Natty's Blue; kan nu al zeggen dat hij zeer zeker bevalt! lief jippie

Jij hebt hem toch al, zag ik volgens mij op AD forum knipoog
tamer
#7 Gepost : woensdag 25 augustus 2010 18:34:20

Is de nieuwe bandengel ook op waterbasis
RST-Smurf
#8 Gepost : woensdag 25 augustus 2010 20:09:18
Hulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.Detailer zilver: Frequente detailer

Nog meer artikelen die ik dan weer wil gaan hebbenohoh LoL
Tip van de maand van Smurf :

"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
tinus
#9 Gepost : woensdag 25 augustus 2010 21:31:57
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardigReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

Acc_Focus schreef:
Aangezien jij dr blijkbaar al van heel dichtbij kennis mee gemaakt hebt, kan je al zeggen of deze een lekker geurtje heeft zoals 90% van de poorboys producten? Vind het echt een zalige eigenschap van het merk dat ze met lekkere geuren werken.

Geur Liquid Natty's: lief
Geur SYN1: lief
Glans is een keuze wink2
mk-us
#10 Gepost : woensdag 25 augustus 2010 22:10:05
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer brons: Plaats regelmatig details.

PP was chemisch en 'pad' afhankelijk, hoe nu met de 2e versie geld dit idem dito.

// >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Tim
#11 Gepost : woensdag 25 augustus 2010 23:05:10

Is minder padafhankelijk, maar het is nog steeds een chemische polish, alleen nu met schuurkorrel. Hij is redelijk heavy duty en kan gebruikt worden als 'heavy duty metal polish' of als medium compound op lakken.

SYN1 is trouwens niet zeker of het productie gaat halen. nee
I'm the Master of Bling!
Tim
#12 Gepost : woensdag 25 augustus 2010 23:05:28

tamer schreef:
Is de nieuwe bandengel ook op waterbasis

Ik vraag dat even na.
I'm the Master of Bling!
mk-us
#13 Gepost : donderdag 26 augustus 2010 10:08:52
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Komt de PP-2 naast de eerste versie of als vervanger ( met idee dat met V1 je schitterend kon finishen en zo te lezen met V2 wat minder ( denk ik ))

// >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Tim
#14 Gepost : donderdag 26 augustus 2010 10:10:08

Professional Polish 1 en 2 blijven naast elkaar in het assortiment, juist omdat ze elkaar heel goed aanvullen.

De Bold 'n Bright Gel is op waterbasis heb ik van Poorboy's vernomen.
I'm the Master of Bling!
mk-us
#15 Gepost : donderdag 26 augustus 2010 10:15:37

Dank je Tim great

Tim
#16 Gepost : donderdag 26 augustus 2010 10:57:10

Vanuit Poorboy's World WHQ:

Poorboy’s World is proud to announce the addition of three new exciting products to our line up. Each of these products was designed to please your most demanding customers.

We have a Liquid version of Natty's Blue. Liquid Natty's Blue is for all colors and brings a clarity and ease that many customers have been asking for in a liquid wax. It works especially well out in the sun, for those who live in hot climates or for mobile detailers.

We also are introducing a brand new Gel formula for our Bold N Bright. Many customers over the years asked for a tire gel that could be applied by brush (foam is best) and would give a deep and long lasting shine, with no sling. Bold N Bright Gel is that product!

The last but not least of our new products is Pro Polish 2 which is a heavy duty chemical polish using the highest quality ingredients possible. Pro Polish 2 works well on all paints, clear coats, and metals. PP2 will give you a great 1-2 punch for highly oxidized finishes and metals. There is no need for a specific heavy duty metal polish as the Pro Polish 2 and Professional Polish combo will take care of any metal polishing needs.

They will be available to the public as of August 30, 2010.
I'm the Master of Bling!
corsawim
#17 Gepost : donderdag 26 augustus 2010 16:32:31
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Spijtig dat hij er nog niet was vandaag; anders had ik die tiregel meegenomen....
Groetjes, Wim
zuidwest10
#18 Gepost : donderdag 26 augustus 2010 17:32:47

Jammer zou het zijn als de SYN1 niet in productie wordt genomen,aan de andere kant hebben sommige mensen(forumleden)een mazzeltje Je |Hebt een UNIEK product in je verzameling!(een collectors item)voor vele € te koop!hahahaha
VAG rules
Zirx
#19 Gepost : donderdag 2 september 2010 15:20:25

Oee liquid natty's. great

Ben benieuwd. Vloeibare wax heeft toch ook wel mijn voorkeur eigenlijk.
Zonder wrijving Geen glans

Audi A4 Avant 2.0 TFSi quattro '05 [Mauritius Blue] - Kawasaki Z750 '05 [Uni Black] - Suzuki GS500E '93 [Uni Black-Pearl White]
N!jntje
#20 Gepost : donderdag 2 september 2010 17:50:03

Citaat:
een mazzeltje Je |Hebt een UNIEK product in je verzameling!(een collectors item)voor vele € te koop!

SYN1 staat nog ongebruikt in mn kast oeps
Moest een operatie aan mn hand die ik voor de DAP gebruikte ondergaanweetniet ( dinsdag uit gips en dan lekker 7 maanden revalideren jippie 1 april begon het gedonder....)
Dus ik hoop dat dat een goeie reden isslotje

Bartezzz
#21 Gepost : zaterdag 11 september 2010 23:36:34

is er al een idee wanneer de nieuwe voorraad leverbaar is?

WHQ praat over 30aug???
groeten Bart

=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.

=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
Centoquarantasette
#22 Gepost : zaterdag 27 november 2010 15:41:57

Op Autogeek vond ik dit introductiefilmpje over de nieuwe poorboy´s producten.

Ben ik nou gek of gebruikt Mike Phillips in dit filmpje nou van die enorme kwakken product?
het filmpje staat halverwege de pagina.

http://www.autogeek.net/showcargarage.html

Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute
Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
D-J
#23 Gepost : zaterdag 27 november 2010 16:33:40

idd, best fors. Wel leuk om te bekijken!
--Fabia Greenline & VW Kever 1200 --

***Glanz oder gar nicht!***
Dennis121
#24 Gepost : zaterdag 27 november 2010 16:43:26

Had ergens gelezen dat 3 erwtjes genoeg was voor 1 motorkap??? Of een halve..

Hij mikt er genoeg op voor een halve auto en doet dan een klein stukje >.<
FAIL!
Wax machineaal aanbrengen gaat altijd zo snel?? (nog nooit gedaan/gezien)
Opel Corsa C 1.2i uit 2005!
Aficior
#25 Gepost : maandag 29 november 2010 6:07:23
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Denk dat hij wat veel product op de pad doet, omdat het:
- hem niet kan schelen
- de pad de eerste keer wat product zal opzuigen

De wax kun je inderdaad zo snel opbrengen machinaal. Wax moet alleen maar overal opgebracht worden, maar hoeft verder niets te doen, zoals je bij een polijstmiddel bijvoorbeeld echt aan het werk moet met de lak.

En in het filmpje doet de Bold 'n Bright behalve verzorgen ook reinigen. Yep! En waar blijft het vuil dan?

Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.)
K L I K K E R D E K L I K
I am the King of bling!
Den en Bren
#26 Gepost : dinsdag 30 november 2010 1:33:00

En dan ook nog zeggen "a little bit" idd wel wat product op de pad.Werkt wel mooi zo te zien machinaal.

Grtz.Den
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire