|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2008 Locatie: waalwijk
|
Gefeliciteerd Tim en handlangers  leuke actie Renault: Grand Scénic 2.0 16V Tech Line luxe - 5 Alpine turbo 83 - trackday 5 Alpine turbo 82 - Juvaquatre break 58 - Twingo 94 comfort
|
|
|
Rang: V.I.P. Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Carclean.nl
|
McShine schreef:Gefeliciteerd! Eigenlijk zouden jullie een kado moeten krijgen. Omgedraaide wereld bij Carclean! Leuk hè, net Sinterklaas  ! Iedereen bedankt voor de felicitaties! Het is leuk om voor enthousiaste klanten je best te doen en een goede service te verlenen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-8-2010 Locatie: In de groene oase..
|
Gefeliciteerd! Net een bestelling binnengehad maar ach.. tis feest dus ik ga snel ff shoppen! If they don´t even have a microfiber towel in heaven... IM NOT GOING!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-3-2009 Locatie: Alphen aan den Rijn
|
Gefeliciteerd. Dat we nog maar vele jaren mogen gebruiken van jullie spullen en support. Als je maar blijft staren waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer opzien komenSeat Ibiza 6J5 1.4 16V 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Proficiat,
Ga zeker die wolfgang bestellen :P
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-11-2009
|
Ik heb hem ook besteld. En wat andere reut. Gefeliciteerd!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Bruchterveld
|
Ook hier vanuit het oosten de felicitaties gewenst en ga gewoon door dan komt er vanzelf een 0 achter de 3 te staan. No Risk No Fun!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-9-2009 Locatie: Venlo
|
Van harte met het 3 jarige bestaan. Ga vooral zo door.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-11-2009 Locatie: Almere / Heerlen
|
Had ik net mezelf weer een beetje in de hand komt er weer een actie Uiteraard gefeliciteerd and keep up the good work grt Any colour - so long as it's black.
Henry Ford (1863 - 1947)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
gefeliciteerd tim en bert en de rest tot de volgende 3 jaar. groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2008 Locatie: Dordrecht
|
Gefeliciteerd. Bestelling net verzonden. Seat Leon FR, schaduwgrijs, 2005
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-7-2009 Locatie: België
|
Prociciat aan Tim & crew! Toch maar ff een bestellingske plaatsten!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-4-2010 Locatie: Dordrecht
|
3 Jaar en dan zo'n hechte klantenkring? Jullie moeten ergens iets goed doen..... Gefeliciteerd! Nog een veelvoud aan jaren erbij!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-12-2008 Locatie: utrechtse heuvelrug
|
Congrats! " en dat je maar een grote jongen mag worden..."
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-7-2010 Locatie: Herentals - België
|
Meteen de beslissing genomen en de 900 besteld + nog wat andere spullen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Maarssen
|
3 jaar alweer? Wat gaat het toch hard, van een klein pandje uitgegroeid tot Nederlands #1 op car detailing gebied. kBen er trots op dat ik er zowat vanaf het begin bij ben geweest. Van harte gefeliciteerd allen! 1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My GarageAutobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands Please visit PreludePower.com
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-12-2009 Locatie: Lichtervelde
|
Van harte! Na al een tijdje hier op het forum rond te dwalen en hier en daar een vraag te stellen heb ik mijn 1ste bestelling gedaan. Ik had al producten uit een plaatselijke winkel: - Meguiar's NXT Generation Car Wash Shampoo - 1890ml - Meguiar's Super Thick Microfiber Wash Mitt - Meguiar's Water Magnet Microfiber Drying Towel (komt niet toe om m'n caddy rond te komen. En heb nu de volgende bestelling gedaan: - Poorboys World - Natty's Paste Wax - 235ml - Collinite - Liquid Insulator Wax No. 845 - 473 - Mothers Wax - Drying Towel - 50,8x60,9cm - Monello - Red Soft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator - Poorboys World - Bio - Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser - 946ml - Mothers Wax - Back to Black (Naturally Black) - 236 Volgens de reacties van iedereen zie ik geen problemen met de levering
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-4-2009 Locatie: Noorwegen
|
Van harte gefeli, Carclean.nl Team! In 3 jaar exploderen, dit was geen groeien meer, is een geweldige prestatie. Wat betreft de aanbiedingen: Als je de 900 set + steunplaat los koopt is goedkoper dan het 900 bundel..............
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-6-2009 Locatie: bovenkarspel
|
Van harte met jullie jubileum  Fantastische Toko hebben jullie opgebouwd in die 3 jaar. Gr, Michel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
Hé hartelijk gefeliciteerd! Maar wat ga ik nu bestellen...de Natty's of de Collinite. Of toch de toch het panel potje van de Super Natural. My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-8-2010 Locatie: Purmerend
|
Gefeliciteerd Ik val met me neus in de botor..... ben net lid en bespaar enorm op een DAP900 Nu op naar de waxen, sealants en nog veel meer
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-11-2008 Locatie: Bergentheim
|
Gefeliciteerd! Tevens gelijk maar een bestelling gedaan. Mooi om de Collinite eens te proberen voor de wintermaanden Neil KampherbeekPeugeot 106 1.6 Rallye bj. 1996 Peugeot 207 1.6 16V XS Pack bj. 2006
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-5-2010
|
Mooie actie en Carclean.nl gefeliciteerd met jullie 3 jarig bestaan! Dat er nog maar vele jaren bij mogen komen. Meteen de Wolfgang DGPS en de natty's (jammer dat niet de red of de blue in de aanbieding stond, heb zelf namelijk een donkere auto) maar meebesteld met me bestelling
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Hartelijk dank allen! De actiedagen zijn inmiddels weer voorbij!  Op naar de 4 jaar  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Zo te zien zijn de aanbiedingen goed uitgepakt, aan de voorraadstatus te zien iig.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2010 Locatie: NL
|
Vandaag mijn vers aangekochte Honda Fireblade gepolijst met Monello's kom ik erachter dat de enige wax die ik nog heb een fles turtle is. Bedenk me direct dat ik van de week een mailtje van jullie heb gekregen. Ik na een uurtje leeswerk besloten wat te bestellen zie ik dat de actieperiode voorbij is Mooi zuur dus.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-3-2009
|
Ja daar is niet zoveel aan te doen. Ik haalde de actieperiode uit het forum en niet uit de e-mail. Mijn Dap900 heb ik ook een kleine maand terug besteld. Jammer dat hij in de aanbieding was, maar zo kan je het met alles zeggen. Er is altijd wel weer iets goedkoper wanneer je iets gekocht hebt. Ik maak me er niet meer druk om... volgende keer beter denk ik dan maar. Carclean.nl valt natuurlijk niks aan te rekenen. We mogen blij wezen dat er af en toe gave acties zijn. De enige tip die ik je kan geven is veel op het forum rondstruinen... -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
|
Guest
|