|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-9-2010 Locatie: Rotterdam
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Ten eerste leuke auto  me vader heeft hem ook, alleen daarvan is de achterkant iets anders.. uitlaat zit in de bumper?! Maar om terug te komen op jou verzoek, ik zie nergens de schade? Zou je daarvan een detail foto willen maken? Dan kunnen we beoordelen wat de DAP eventueel zou kunnen..  Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Mooie kar maar ook zie ik geen schade??? VAG rules
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
*kuch* hij zegt: Citaat:Ik zal proberen een foto te maken van de beschadiging. Weet niet of het me lukt met de digitale spiegelreflex camera, anders maak ik wel foto met mijn telefoon. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-12-2008 Locatie: Heerhugowaard
|
Van mij geen tips maar ik kan me heel goed voorstellen dat je baalt als een stekker Succes ermee
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-7-2010 Locatie: Zuid Holland
|
Shit man dat is echt kl*te! Mooie auto in ieder geval! Succes ermee...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2010 Locatie: Heerlen
|
Is de schade echt schade, of meer lak van een ander voorwerp dat bovenop de lak van jouw auto zit? Ik denk dat je voor de rest de schade wel redelijk weggewerkt zult krijgen, mocht iemand je de helpende hand willen bieden! EDIT: Zodra de schade inderdaad tot op het kunstof is, valt er natuurlijk niets aan te polijsten!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
welke produkten heb je ter beschikking? Groetjes, Wim
|
|
|
|
Poor Boys Super Slick & Suds Meguiar's klei set Meguiar's ScratchX 2.0 Meguiar's Gold Class Clear Coat Liquid Car Wax Poorboys World Trim Restorer
En nog een paar anderen dingen zoals pads en doeken en wat spulletjes om interieur fris te houden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-7-2008 Locatie: Zeist
|
De laatste foto wordt denk ik spotrepair.
De rest krijg je denk ik wel weg na meerdere behandelingen met scratchx
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Zit dat niet gewoon aan de onderzijde dmv te snel genomen drempels o.i.d.? "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-9-2009
|
Volgens mij kunnen ze dit toch wel spotrepairen bij een herstelbedrijf?  Ga anders even langs om het te vragen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
scratch x zal de meeste krassen wel verminderen. Als het door de lak heen is wordt het waarschijnlijk spotrepair. Groetjes, Wim
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-3-2009 Locatie: brasschaat
|
zoals al aangehaald zijn de krassen op twee eerste foto's wel te verhelpen(denk ik  ). Maar je zal dit toch het best machinaal doen. De derde foto laat een ander probleem zien. Ik denk dat je dit met een lakstift(en gebruik van een superfijn penseel)kan opvullen en daarna kan bewerken en hierdoor redelijk goed weg te werken is. Ford focus Econetic Black Magic 
|
|
|
|
Vandaag bij Marike geweest die contact met mij had opgenomen. Zij heeft de krassen voor een groot deel kunnen weghalen met de Dap en bijbehorende producten. Wat een verschil en ben haar erg dankbaar voor de tijd en moeite die ze heeft genomen. Heb veel opgestoken en ga zeker ook wat extra spullen kopen. Marike Bedankt!
|
|
|
|
Ik wil de plek die Marike niet heeft kunnen herstellen, laten herstellen dmv spotrepair. Nu kwam ik deze site tegen >> http://www.quality-spotrepair.nl/index.htm Heeft iemand ervaring met deze dame/dit bedrijf?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
@ harm +1 spotrepair en de rest met scratch-X ja ik ervaring met dat bedrijf. doet erg goeie zaken. mengt je kleur bij in de bus terplekke, dus "altijd" zelfde kleur. uitharding dmv UV-lamp en mochten er dan nog onregelmatig heden over blijven in de lak kun je die evt nog wel mooier maken met scratch-X maar zij levert mooi werk! groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-7-2008 Locatie: Zeist
|
Twee huizen verder op staat de enige ervaring die ik met haar/haar bedrijf heb maar ik vind het niet denderend
Heb heel wat spotrepair werk gezien en dat kan zeker strakker.
@Bartezzz Die manier van werken die jij beschrijft doet iedere professionele hersteller die op locatie komt
@sublime 308 Vraag eens na wie er bij jouw dealer komt voor sportrepair en overweeg die anders eens.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-3-2010
|
H@RM schreef:Twee huizen verder op staat de enige ervaring die ik met haar/haar bedrijf heb maar ik vind het niet denderend
Heb heel wat spotrepair werk gezien en dat kan zeker strakker.
@Bartezzz Die manier van werken die jij beschrijft doet iedere professionele hersteller die op locatie komt
@sublime 308 Vraag eens na wie er bij jouw dealer komt voor sportrepair en overweeg die anders eens. Gewoon langs gaan bij een goed schadebedrijf .
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,452 seconden.