|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Dat is een mooie en dikke schuimlaag! Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Werkt perfect zo te zien Hans. (heb je nou de kruiwagen in de kleur van de Healey gespoten?) Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
RedCat schreef:Klein testje met een restje oude shampoo, het is mij te koud Tss ze maken ze niet meer zoals vroegahr  Het is dat ik mij vanochtend als geschoren heb anders zou ik er zo induiken .... wat een lekker dikke foam Hans. Thx voor de update! // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Mierlo
|
Dat werkt echt goed om mee te foamen.. Perfect als alternatief op een HD foamer.
Klinkt dus als; hebbe hebbe hebbe
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Kleine toevoeging, nou ja wel XL. Met gewaardeerde tussenkomst van Dibbuz Een polo (was er al eerder) en een vest, de polo is diep blauw het vest tegen zwart aan De foto verkleurt het vest-logo wat door de flits, maar de logo's zijn beide fris groen De tekst op de achterzijde staat wel goed op de foto De polo is geweven en valt wat ruim rond de heup dus de buik kan nog wat groeien ... Het vest valt goed, heeft twee diepe zakken aan de voorzijde en is heel zacht RedCat heeft de volgende plaatje(s) bijgesloten:  DSC05322.JPG 128 KB, aantal downloads: 242. DSC05323.JPG 132 KB, aantal downloads: 241. DSC05324.JPG 144 KB, aantal downloads: 241.The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
 ³ // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Die wil ik ook Prachtig aanwinsten Hans! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Gaaf Hans, mooie aanwinsten!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Het is weer vakantieseizoen bij de Xenos  Altijd handig voor een sample, of een stukje klei. Of ze moeten gelijk een hele fles meenemen zoals een van de buurmannen zojuist deed Het virus waaide zomaar zijn kant op. Hij vond de strepen op de leasebak na gebruik van de Valma shampoo geen gezicht De stap van wasstraat naar Valma hed hij al genomen, nu de Glansprotector gebruikt en hij was al een stuk blijer. The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Handige bakjes en flesjes, ook maar eens naar kijken! Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Hans, leuke aanwinsten. Maar ik ben eigenlijk meer benieuwd naar het totaalplaatje van je collectie
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,184 seconden.