|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-4-2009 Locatie: Helmond
|
Een paar weken geleden heb ik de schade aan onze Seat Altea laten herstellen. Ik vond al dat het niet zo mooi gespoten was (sinaasappel effect). Maar omdat het een lease auto is wilde ik daar niet al te moeilijk over doen. Echter vandaag zie ik blaasjes ontstaan.....ik denk er toch over om maar terug te gaan. Hier wat foto`s. Met schade.  Na de reparatie.     if it ain't broken, don't fix it!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: @le garage
|
hay stofjes die had ik ook ben ook terug gegaan en nog een x en nog een x en dat voor een ABS aangesloten bedrijf ik kom daar dus never nooit meer zit nogsteeds met een AB lampje die niet uit wil dus en me waarschijnlijk een nieuwe side AB gaat kosten om dat die prutsers er een rotzooitje van hebben gemaakt dus terug gaan en klagen grt.M@rt
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-9-2010 Locatie: Rotterdam
|
Heb ik ook gehad met een zwarte 207. Ben er meer naar schadeherstelbedrijf geweest en hen dringend verzocht het over te spuiten. Ging niet zonder slag of stoot maar het is mij wel gelukt het over te laten spuiten. Daarna was het veel beter. Als ik naar je foto's kijk dan zeg ik "overspuiten". Niet alleen vanwege de blaasjes maar zeker vanwege het sinasappeleffect.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Nog maar een keertje proberen te laten doen Denis
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Vlaardingen
|
Mochten ze niet meewerken kan je altijd je leasemaatschappij inlichten,zijn n.l altijd wel benieuwd over service e.d. Het beste onderdeel op het forum --> klik hier<--
|
|
|
|
DennisD schreef:Mochten ze niet meewerken kan je altijd je leasemaatschappij inlichten,zijn n.l altijd wel benieuwd over service e.d. Net daar zit mijn probleem, de leasemaatschappij en het schadebedrijf zijn beide van de zelfde eigenaar. Ik zat al vast aan dit schadebedrijf. if it ain't broken, don't fix it!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Even zekerheidshalve: wiens kosten laten herstellen, die van jou of van de leaseboer ? Indien eigen portemonai: linea recta terug Indien lease: dan afhankelijk van hoe / wat in de papierhandel en eventueel koop etcetc ( snap me hopelijk wel ) // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Ik vind toch dat je mag verwachten dat de auto netjes hersteld wordt. Of krijg je nu korting op het lease-bedrag?? Vast niet... Ik vind het er helaas onacceptabel slecht uit zien en kan me voorstellen dat jij het ook niet acceptabel vindt. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Potvr! Das toch niet te geloven. Sterkte kerel! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
|
Schrale troost.....de blaasjes vonden ze zelf ook onacceptabel. Eens kijken wat ze er van gaan bakken. if it ain't broken, don't fix it!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-6-2010 Locatie: Apeldoorn
|
Sjezus wat een ellende zeg! Waarschijnlijk hebben ze zelfs nog meer schade veroorzaakt dan dat de buit waard is  Sterkte ermee... Renault Laguna 2.2 dci Dynamique
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Deze schade is typisch voor VAG auto's, zeker bij Audi's. Het is ze te doen om het navigatiesysteem. Ze maken een gat in de deur en halen de deur van slot (hierdoor gaat een eventueel fabrieks alarmsysteem niet af), slaan hun slag en klaar. Helaas is het af-fabriek navi-systeem van VAG gekraakt en binnen enkele ogenblikken uit de auto te halen. Weten ze eenmaal dat er een af-fabriek navi systeem in zit, dan blijven ze vrijwel altijd terugkomen  Zijn voorbeelden genoeg te vinden op het Audi-forum Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
danny schreef:Sjezus wat een ellende zeg! Waarschijnlijk hebben ze zelfs nog meer schade veroorzaakt dan dat de buit waard is  Sterkte ermee... Weet ik wel zeker. Ze hebben namelijk niets meegenomen. Iets of iemand heeft ze gestoord. Ze zullen dus nog wel een keer terug komen, om het karwei af te maken. Het erge is dat ik over een paar weken dus weer een nieuwe deur kan laten plaatsen. Goed voor de No-Claim..... if it ain't broken, don't fix it!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-3-2009
|
Ik heb bijna hetzelfde gehad, alleen dan niet met een gat in het portier, maar een geforceerde slot aan de bestuurders kant (aan de bijrijders kant heb ik geen slot). Radio eruit en nog wat dingen. Gelukkig werd alles vergoed a.s. dondedag komt er een nieuw slot in. maar dikke kans dat ze nog eens terugkomen. -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
|
Bij m´n zwager (VW) hebben ze keurig netjes het gehele portierraam gedemonteerd en de navi eruit geschroefd. Dit op de dag dan z'n zoon geboren werd Renault Laguna 2.2 dci Dynamique
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-7-2010 Locatie: Utrecht
|
Ga er maar vanuit dat ze terug komen(spreek uit ervaring....helaas). Wat een *piep* streek. -Onze vorige auto(golf 3), gat onder de deurhendels gemaakt. -Laten maken(kosten eigen risico, en de asbak gestolen  ) 2 weken later: -Gat aan de bestuurderskant onder het slot(deur niet meer open te krijgen, niets gestolen) -Nieuwe hendels erin, gat laten zitten 2 maanden later: -Passagierskant slot proberen uit te boren, en hele deur rond de hendel verbogen en gedeukt -Wéér nieuwe deurhendels, maar weer niets gestolen Zo irritant, en zo zinloos, je zou er haast een briefje ophangen, sla alsjeblieft het raam in als je in de auto wilt. Bah kan me er nog kwaad om maken
|
|
|
|
Je zou er misschien zo onderhand voor gaan kiezen om de auto niet meer op slot te doen Renault Laguna 2.2 dci Dynamique
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Wat zou ik wensen dat wij allen dichter bij elkaar zouden wonen. Dan konden we in wisseldiensten 's-nachts waken bij jouw auto om de inbrekers op te wachten. En ik weet zeker dat ze op de vlucht zullen struikelen en daardoor een volledige nieuwe prothese bij de tandarts zullen moeten bestellen met alle pijnlijke behandelingen die daarbij horen. En je kunt echt op de vlucht ongelukkig struikelen hoor.... Spijt me wat je overkomen is en heb geen idee hoe dat te voorkomen. Misschien goede straatverlichting een optie? Hoop dat het nu afgelopen is. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
Verdorie zeg... veel geluk met de afhandeling van die rotstreek
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-10-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
het allereerste wat er bij mij in mn auto's kwam, was een alarm. In 10 jaar nog nooit problemen gehad. Plus je krijgt meestal korting bij je verzekering. Ik kan het dus ook van harte aanraden.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Alarm of niet als ze willen komen ze wel in je auto en nemen ze wel mee wat ze willen, zelfs wagens die met sateliet gevolgd kunnen worden verdwijnen
|
|
|
|
Ik zal het ze zeker niet makkelijk maken de volgende keer. Nu zit er al een alarm op, staat een camera op de auto met opname, sensor die mij wakker maakt op mijn slaapkamer (zoemer) zodra iemand ook maar in de buurt komt van de auto. Anti inbraak folie op de ramen, en als laatste is in ontwikkeling een afsluitbare klep over de RNS unit heen. Ze zullen moeite moeten doen voor hun centen! if it ain't broken, don't fix it!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-7-2010 Locatie: Utrecht
|
Het is toch eigenlijk debiel wat je wel niet allemaal moet doen om te zorgen dat je auto heel blijft of niks gestolen wordt. Vannacht hebben ze bij ons in de straat zich ook weer even uitgeleeft, paar spiegels van auto's afgetrapt(gelukkig niet die van onze auto  ) Maar het is zo iets stoms, onze buurman was dus een week geleden wel de sjaak, nieuwe spiegel voor op zijn volvo zou 400 euro kosten  .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-10-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
Berkant schreef:Alarm of niet als ze willen komen ze wel in je auto en nemen ze wel mee wat ze willen, zelfs wagens die met sateliet gevolgd kunnen worden verdwijnen Klopt, een alarm maakt van je auto geen onneembare tank. Maar uit onderzoek is gebleken dat ze toch een voorkeur hebben voor auto's die niet gaan loeien als je eraan zit. Het is niet voor niks dat veel verzekeraars korting geven op je premie als je een actief alarm in je auto hebt. Je kan het dus inderdaad nooit uitsluiten, maar wel het risico verkleinen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Wat betreft verzekering en korting, is het niet zo dat je dan een bepaalde klasse alarm erop moet hebben ? Hier in de staat trouwens een Opel Tigra niks speciaals helemaal standaard. Helemaal verkeerd geparkeerd bijna op de hoek van een kruising, pal onder een lantaarn paal binnen 10 minuten gestolen Tja het is en blijft zwaar kl.ten als anderen aan je spullen zitten en het vervelendste is dat je het bijna niet kunt voorkomen als ze eenmaal gepland hebben datgene mee te nemen En kom je ze tegen tijdens de daad en sla je ze neer kun je zelf bij de rechter verschijnen Wat dat betreft kan je beter in Amerika wonen en een of andere joekel van een wapen hebben die je mag gebruiken binnen je territorium
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-12-2008 Locatie: Heerhugowaard
|
Ik krijg korting bij de verzekering omdat ik een SCM 3 klasse alarm erop heb. Wel letten op de kleine letters, moet wel elk jaar getest worden door een erkend bedrijf (bij mijn verzekering dan).
Dat scm 3 alarm zit in mijn transporter net zoals een bearlock, dat is een soort stang die ervoor zorgt dat mijn versnelling niet meer uit zijn achteruit gaat. Ik heb dus een electronisch en een mechanische beveiliging maar volgens mij ga ik hiermee nooit verhinderen dat ze hem kunnen jatten, ik maak het ze hooguit erg lastig (en hoop dus dat ze mijn bus laten staan)
|
|
|
|
Guest
|