|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-9-2010 Locatie: Klazienaveen
|
Ok, ik heb vandaag mijn pakket met DAP500 binnen gekregen en daar heb ik enkele kompressorpad bij. Nu hoorde ik dat je daar een centreerpen voor nodig schijnt te hebben, of althans.. dat schijn het beste te zijn.
Uhm... simpele vraag.. wat houd zo'n ding in en heb ik die inderdaad echt nodig?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Euhhh, waar wil je de kompressorpads op centreren dan? Op de backingplate van een DAP zit geen gat in tegenstelling tot een backingplate (lake country) van een rotary.
|
|
|
|
Ja dat was dus ook mijn vraag. Maar ik begrijp dus dat dat alleen nodig is op een rotary? Fijn!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Op de rotary gebruik ik alleen 7 inch Kompressorpads en een 150mm backingplate. De velcro ligt verdiept in de pad waardoor deze "automatisch" centreert.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Soron schreef: Uhm... simpele vraag.. wat houd zo'n ding in en heb ik die inderdaad echt nodig?
Snel antwoord. Neen, niet nodig. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
|
Zoiets had ik al door. Thanks!  Topic mag voor mij dicht..
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,160 seconden.