|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Zoals de titel zegt: Lakdiktemeter topic (Paint Thickness Gauge) Ik heb zelf de CM-8828 via een inkoopactie op detailingworld.co.uk gekocht. Helaas dat de initiatiefnemer het niet meer.  Nu zijn we op zoek naar een betaalbaar alternatief. De volgende zijn gevonden: Paint Thickness GaugePaint Thickness Gauge (2)Engelse verkoper, helaas uitverkocht: KlikkerdeklikNederlandse verkoper, wel prijzig met 400,-. deze Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik heb ook al via mijn werk lopen speuren naar een redlijk betaalbaar apparaat. Het goedkoopste wat ik kon vinden, begon bij 375 euro. En dan heb ik het over de inkoopprijs.... Patrick
|
|
|
|
Ik kan alleen maar sites vinden die het aan wederverkopers willen leveren voor degene die ik heb  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik zal na de vakantie eens kijken waar wij ze vandaan halen. Ik kan nu niet op de namen van de leveranciers komen. www.pedak.nl <-> zoeken op laagdiktemeterIs er in ieder geval eentje die ik me kan herinneren. Patrick
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-7-2008
|
nou, dan beginnen we toch met een proefdoosje met 10 stuks  Ik heb BTW nummer etc etc.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: Zaanstad
|
|
|
|
|
Hij lijkt er uiteraard veel op maar ik heb de 8828 en dit is 2828, maar de specs zijn goed! Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
En dan is er deze nog, meet alleen op ferro ondergrond. iets goedkoper. FerroGroet, Jori.
|
|
|
|
Die is wel leuk geprijsd alleen geen alu meten ermee. Als je dat niet van plan bent is een een leuk ding. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Interessant topic, ik zit al hele dagen te zoeken achter goede laagdiktemeters. Op Ebay zie ik de CM-8828 voor zo'n 265 euro, inclusief verzendingskosten maar ik ben zo niet echt pro-Ebay, toch niet als het over zo'n bedragen gaat... Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
|
Als de verkoper goed is zou ik het geen probleem vinden. Link? Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Deze is het: http://cgi.benl.ebay.be/...sidZp1638Q2em118Q2el1247Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
|
Goedkoper zal je hem denk niet vinden en aan de feedback te zien is de verkoper zéér betrouwbaar. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
Zeg het maar, wie heeft hem gekocht?  Eerder vanmiddag stond hij nog te koop... Maar wat denken we van dit type? Er zijn er vast meer te vinden, en ze zijn niet met de dollarkoers niet onaantrekkelijk... Die staat nog wel op z'n site, alleen "out of stock". Misschien eens checken of hij ze weer binnen krijgt...? Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-7-2008 Locatie: zevenbergschenhoek
|
zou dit een goede zijn? klik
|
|
|
|
Ook deze is alleen voor metalen ondergrond (ferro) en niet voor aluminium (non-ferro) Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
cvdo85 schreef:zou dit een goede zijn? klik En ze zijn allemaal van dezelfde leverancier, hij heeft advertenties uitstaan op allen sites als markplaats/speurders etc. Groet, Jori.
|
|
|
|
Volgens mij komen ze allemaal van Guangzhou Landtek Instruments Co.Ltd. uit China. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Hoeveel auto's zijn er tegen woordig van aluminium volgens mij komt dat steeds meer voor toch of niet?
|
|
|
|
Volgens mij had die Alfa GT van laatst een alu motorkap? Adrie? Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Patrick schreef:Hoeveel auto's zijn er tegen woordig van aluminium volgens mij komt dat steeds meer voor toch of niet? Mijne sowieso... Steeds meer duurdere/sportieve wagens gaan alu gebruiken, dus als je meer wilt dan je eigen auto meten heeft het denk ik wel zin om een nauwkeurige en veelzijdige meter te nemen. Zo te zien scheelt het niet echt enorm in prijs... Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
|
Volgens mij heeft Tim er zelf eentje die op kunststof kan meten toch? Denk als je alleen je eigen auto doet dat je hem toch niet zo snel koopt kun je beter 2 keer per jaar naar Tim rijden en vragen of hij hem even voor je meet.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
Hoppa: http://cgi.ebay.com/Digi...ksid=p3286.c0.m14.l1318
Over de prijs valt niet te twisten, gooi er $28 VERZENDKOSTEN bij op en je hebt een fijn ding in huis lijkt me. (Deze is zo te zien voor Ferro & Non Ferro, dus geschikt zo te zien?) (Oh, en met meer dan 15.000 positieve feedbacks een vertrouwde verkoper zo te zien  )
|
|
|
|
Die bedoelde ik dus... (Is m.i. dezelfde als no1 uit Dibbuz' post). Ik heb alleen geen sjoege van die dingen, dus wat vinden de experts ervan? Audi S8
|
|
|
|
Die van Havanna is denk wel erg leuk misschien nog iets qua korting als we er meer bestellen. Kunnen we dan uitdelen op de verjaardag van Carclean.
|
|
|
|
Ja ik ben ook van mening dat dit dezelfde is als die Dibbuz poste. Hij kan iig op alle materialen gebruikt worden zo te zien. Hmzz, ff ter extra info: mocht het pakketje bij de douane worden onderschept dan komt er natuurlijk wel 19% BTW en ongeveer 8% inklaringskosten overheen. Da's natuurlijk nog steeds een koopje in vergelijking met wat zo'n apparaat in NL moet kosten.
|
|
|
|
Als je de $-koers meeneemt is dit denk ik het meest interresant prijstechnisch gezien. Ding kan zowel op staal als alu meten. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Spijkenisse
|
Ik heb er wel interesse voor  groet john 623
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Wij kunnen er wel een boel bestellen hoor. Misschien nemen we hem dan wel op in ons assortiment. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Ik heb misschien in de toekomst ook wel interesse in zo'n dingetje!
|
|
|
|
@all:
Heb de betreffende verkoper even een mailtje gestuurd vanuit eBay met daarin de vraag of hij/zij meer van dit type meters heeft en of een eventuele meervoudige aankoop + verzending mogelijk is. Ik laat wel weten wat z'n reactie is.
Gr,
P@rick
|
|
|
|
Ben erg benieuwd. Idd Tim misschien ook leuk voor jou. Wij krijgen hem dan wel voor mooi prijs toch 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Spijkenisse
|
Laat maar snel ff wat weten Tim Ik ben al zo lang niet meer geweest bij jullie
|
|
|
|
Guest
|