|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
Heel sympathiek aanbod! Sjoerd, je hebt PM.  Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
En weer terug  Zo kan je m mooi testen + dat ik zelf ook zeer benieuwd ben naar het verschil! (misschien komt er dan toch nog een keer een Zymol wax in de collectie  ) Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
De producten zijn binnen! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Tim schreef:De producten zijn binnen! Tim kwam er niet ook een Clay-lube binnen van dodo ,of detailerspray..? Weet het niet meer ,meen het ergens hebben te gelezen.  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Die wordt op dit moment nog ontwikkeld! Dus nog een paar weken geduld hiervoor! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Ze zijn binnen!   Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Mooie aanwinst D.  Ben benieuwd of je verschil merkt met de vorige versie! Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Thx, ik vond de eerste versie voor het lekkere net te hard en de RMX is wat zachter dus vandaar dat ik hem nu wel wilt hebben. Zit nog te twijfelen of ik hem "Leon" only ga maken. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Komen hier eigenlijk ook testpotjes van? (zo ja -> wanneer?) Audi S8
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,205 seconden.