|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-3-2009
|
Ik heb een aantal maal met een paars wolletje gewerkt. Als je een paar hits maakt dan merk je dat het middelste deel van de pad gaat liggen. De haartjes zeg maar gaan aan elkaar plekken en aan de buitenste rand zie je amper product terwijl ik daar wel een druppel doe. Heb er helaas zo geen foto van. Na hoeveel hit maken jullie deze pads schoon? Met de gewone kompressor pads doe ik een halve auto en dan uitspoelen. -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
een a twee hits maar heb dr meerdere dus als ik merk dat deze gaat verzadigen neem ik een neue VAG rules
|
|
|
|
Na 2 hits al? Het kost me 5 minuten om de pad uit te spoelen in de emmer met snappy clean, daarna uitspoelen in emmer met gewoon water en daarna droogdraaien op de DAP, -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
|
Ja bin,maar ik gebruik ze nog nouwlijks,heb niets met de purple's geef mijn maar light wooly yellows VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2009 Locatie: Dedemsvaart
|
ff inspuiten met dasty en dan uitspoelen in een emmer, droogdraaien op je dap en gaan met die banaan.
|
|
|
|
wool light yellow zie ik zo niet in de shop staan. Kom wel deze tegen: Monello Kompressor Heavy Cutting Pad - Paars deze lijkt me dan wat beter werken dan de paarse wollen pad die ik nu heb. -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
2-3 hits klopt wel hoor. Mijn paarse wolpad is altijd heel snel schoon, emmertje lauwwarm water ernaast als je geen padwasher hebt. Pad ff van je dap, ff kopje onder en schoon masseren, uitknijpen, droogdraaien en weer verder. Ze hoeven ook niet 200% schoon tussen het polijsten door he, ze worden toch weer gevuld met product. Het gaat er vnl. om dat het grofste aangekoekte product even weggespoeld word.
|
|
|
|
dat weet ik wel zekers,maar ja het is ook een compressor pad solo light cutting pad http://www.carclean.nl/p...7_inch_WWLC7_101220.aspxVAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Ik denk dat de Light Cut Woolpad (So1o) van Meg's bedoeld word, maar die lijkt me niet echt geschikt voor een DAP.
|
|
|
|
klopt eelco,maar dat vindt ik van de purple's ook niet draaien naar mijn mening en beleving niet optimaal VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Mmm, doen jullie dat altijd met alle pads? Na een paar hits ff uitspoelen? --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-7-2010 Locatie: Utrecht
|
@D-J
Ik spoel ze idd ook wel uit na een aantal hits, heb de witte, oranje tot nog toe gebruikt. Ze zijn op een gegeven moment verzadigd en dan moet ik ze wel uitspoelen.
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-11-2008 Locatie: Tilburg
|
Ik zou ook na 2-3 hits reinigen maar ze niet droogdraaien op de DAP maar op een rotary. Volgens mij is dat nooit goed voor een DAPje, zonder weerstand draaien.
|
|
|
|
Ja die heb ik nu, maar neem aan dat die is te vergelijken met de pad die ik eerder genoemde. Tenminste lijkt me dat ik daar langer mee kan door werken zonder te spoelen. We wonen niet ver bijelkaar, misschien een keer leuk om te meeten? @markprinsen, ik heb nog niet de luxe van een rotary. Ik las hier meer dat mensen de pads droogdraaien op de DAP -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
|
geen probleem binnetie, dennis riep ook al een keer zoiets
|
|
|
|
binnitje,in het volgende pakketje naar jou doe ik er wel entje bij voor jou+je RejeX VAG rules
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,276 seconden.