|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-9-2010 Locatie: Rotterdam
|
Beste forumleden, een collega van mij heeft een Seat Leon met hier en daar wat krassen. Sommige zijn licht, een andere is wat dieper en zal denk ik met spotrepair hersteld moeten worden. De vraag aan jullie is meer, wat denken jullie van de wat lichtere krassen? Zou dat met de DAP en Monello verminderd/verwijderd kunnen worden? foto1foto2foto3
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Vind middels foto altijd moeilijk, en niet om makkelijk vanaf te komen maar zou zeker een poging wagen met de DAP. Het zal in elk geval de schade wat minder maken wat betreft de kleinere krassen. Zover kan zien ontkom je idd niet aan spotrepair ( solly ) // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-9-2009
|
Citaat:A typical rule of thumb is if you can feel the scratch with your finger nail then it is beyond repair from the scope of simple polishing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Net wat Marcus zegt: just give it a try. Maar het meeste blijf je toch gewoon zien na de behandeling, schat ik zo in Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
ik denk ook inderdaad dat dat niet gaat werken,opvullen met lak en blanke lak en aan de sanding dus! VAG rules
|
|
|
|
Als ik inschat is de wetsandervaring 0,0 en valt dus af ben ik bang  Ik blijf er bij, lekker DAPpen en daarna een middel nemen met veel 'fillers' zodat die dingen minder zichtbaar zijn. Die nare wond op het einde .... uitbesteden Edit: eventueel zelf aan de slag met lakstift en een langka set ( even zelf opzoeken ), wellicht een klein wondertje ( DKBM heeft destijds een goede review geschreven! ) // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Of de hulp vragen van een mededetailer cq forummer is ook nog een optie! VAG rules
|
|
|
|
+1 ( stom, had ik kunnen bedenken  ) // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,220 seconden.