Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

Lichte schade Seat Leon, wegwerken met DAP?? Opties
sublime308
#1 Gepost : donderdag 7 oktober 2010 11:36:01
Rang: Lid

Beste forumleden, een collega van mij heeft een Seat Leon met hier en daar wat krassen. Sommige zijn licht, een andere is wat dieper en zal denk ik met spotrepair hersteld moeten worden. De vraag aan jullie is meer, wat denken jullie van de wat lichtere krassen? Zou dat met de DAP en Monello verminderd/verwijderd kunnen worden?

foto1
foto2
foto3
stimpy68
#2 Gepost : donderdag 7 oktober 2010 11:48:46
Rang: Moderator
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer zilver: Frequente detailer

Even zichtbaar gemaakt werkt sneller knipoog

Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.
I'm not crazy. My mom had me tested.
Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
mk-us
#3 Gepost : donderdag 7 oktober 2010 13:41:20
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Vind middels foto altijd moeilijk, en niet om makkelijk vanaf te komen maar zou zeker een poging wagen met de DAP.
Het zal in elk geval de schade wat minder maken wat betreft de kleinere krassen.
Zover kan zien ontkom je idd niet aan spotrepair ( solly )

// >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
m@rk
#4 Gepost : donderdag 7 oktober 2010 13:43:33

Citaat:
A typical rule of thumb is if you can feel the scratch with your finger nail then it is beyond repair from the scope of simple polishing
DKBM
#5 Gepost : donderdag 7 oktober 2010 20:49:51

Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Net wat Marcus zegt: just give it a try. Maar het meeste blijf je toch gewoon zien na de behandeling, schat ik zo in
Vrienden noemen me Martin
zuidwest10
#6 Gepost : donderdag 7 oktober 2010 21:35:37

ik denk ook inderdaad dat dat niet gaat werken,opvullen met lak en blanke lak en aan de sanding dus!
VAG rules
mk-us
#7 Gepost : donderdag 7 oktober 2010 21:47:43
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Als ik inschat is de wetsandervaring 0,0 en valt dus af ben ik bang niezoblij
Ik blijf er bij, lekker DAPpen en daarna een middel nemen met veel 'fillers' zodat die dingen minder zichtbaar zijn.
Die nare wond op het einde .... uitbesteden

Edit: eventueel zelf aan de slag met lakstift en een langka set ( even zelf opzoeken ), wellicht een klein wondertje ( DKBM heeft destijds een goede review geschreven! )

// >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
zuidwest10
#8 Gepost : donderdag 7 oktober 2010 21:55:31

Of de hulp vragen van een mededetailer cq forummer is ook nog een optie!ja
VAG rules
mk-us
#9 Gepost : vrijdag 8 oktober 2010 0:21:26

+1 ( stom, had ik kunnen bedenken niezoblij )

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire