|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Hallo allemaal, Ik keek net toevalig op de site kwam ik dit tegen http://www.carclean.nl/p...o_GMP-73003_100737.aspx
Iemand dit product al gebruikt of is deze net nieuw?? Deed het zaterdag aanbregen met een goed koop padje van Carclean.nl maar dat ging niet goed.. Gr Jeffrey
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-9-2010 Locatie: Hellevoetsluis
|
Dit zijn geen "gewone" pads. Ze horen bij de Glass Master ProDie heb ik dus, maar nog geen kans/tijd gehad om hem te proberen helaas.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
@jeffrey,vraag maar eens aan dwayne VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
GMP is goud waard! Wil echt niet meer zonder, vooral op de binnenkant van het glas, heerlijk werken zonder in allerhande bochten te wringen omdat je er iet bij kunt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Oke bedankt! Ik dacht dat dit gewoon handpads waren..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
GMP is inderdaad goud waard. En ook de verbaasde blikken van mensen, wanneer ze vragen of je ze even kunt helpen hun ramen te reinigen.... Om nog maar te zwijgen van soms bijzonder lastig te bereiken plaatsjes. Super ding Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Hoe dik zijn die bonets eigenlijk ? of zit er een schuimlaag op de houder ?
|
|
|
|
De std. bonnets zijn gewoon microvezel. Op beide voeten zit een schuimlaagje van een 3mm ofzo.
|
|
|
|
Werkt dit dan wel goed op bollig of gebold (weet de juiste benaming niet  ) glas ?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Gebogen ? // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Convex
|
|
|
|
Soepergrover schreef:Convex Ligt eraan aan welke kant je staat kan dus ook concaaf zijn
|
|
|
|
De zool is redelijk flexibel, en het schuim en de dikte van de microvezel zijn tesamen prima in staat om de hollingen/bollingen op te vangen.
|
|
|
|
Had hem willen bestellen maar krijg net een foldertje van de Blokker
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2009 Locatie: Noord Holland
|
Vraag me alleen af of die van de Blokker dezelfde kwaliteit heeft als die van onze vrienden bij Carclean.nl
|
|
|
|
Dat zal vast niet van hetzelfde kwaliteit zijn maar voor 3 euro kan ik me niet echt bezeren, hij ligt trouwens bij mijn spulletjes
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2009 Locatie: Noord Holland
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-10-2010 Locatie: Almere
|
Bij de GMP zitten toch bonnets bij gesloten??
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
Lowlands schreef:Bij de GMP zitten toch bonnets bij gesloten?? Jep, 3 verschillende! Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
|
beest23 schreef:En al gebruikt? Morgen zal hij gebruikt worden, wel moet ik nog wat bonnets aanschaffen, ik hoop dat er morgen iemand is met de GMP en bijgeleverde bonnets om te kijken of dit past op het knaaken ding dat ik heb aangeschaft
|
|
|
|
Jup ik heb hem bij me. Als je hem ff wilt lenen/passen, weet je me vast wel te vinden  <-- auto Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Vandaag in Blokker in Terneuzen lopen rondneuzen op zoek naar zo'n ding maar niet gevonden, was zeker een tijdelijke aanbieding? Ik wacht nog even de testresultaten af (hoop ze hier te lezen...  ) vooraleer ik mijn zoektocht verder zet. Progress is a slow process
|
|
|
|
Ik had eerst ook een versie van de Action. Leuk dingetje, maar niet meer dan dat. De Glass Master Pro is echt veel steviger en qua vorm ook wat makkelijker. Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
|
Action ding is hier ook geweest, van korte duur. Je kunt er bijna geen kracht mee zetten, bij lag het handvat al vlot in 2en, en met de 4-kante zool kom je niet gemakkelijk in hoekjes. GMP is aanzienlijk duurder, maar je werkt er veel lekkerder en gemakkelijker mee. Handvat = beter en je hebt lekker veel houvast, en hij breekt niet  Zool met schuimlaagje vangt hollingen en bollingen goed op. Zolen zijn makkelijk uit te wisselen. Ik zeg, een must-have!
|
|
|
|
Guest
|