Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

[Rotary] Welke pads zijn aan te raden? Opties
Binnetie
#1 Gepost : vrijdag 15 oktober 2010 13:35:25
Rang: Lid

Zoals velen mij al voor gegaan zijn wil ik een rotary gaan aanschaffen great . Ik ben nu in het bezit van een DAP900 met een paarse woolpad, oranje, witte en zwarte kompressorpads.
Ik zie in de shop dat er ook 'rotary' pads zijn van LC. Wat is het verschil met een gewone pad?

Wat kunnen jullie adviseren te nemem?
Mijn wensen zijn dat ik zo fijn mogelijk kan werken met een rotary, geen gestuiter. Zit ik dan met de kompressor pads goed (en kan ik mijn huidige pads blijven gebruiken) of afdviseren jullie andere kleuren te nemen? Ik bedoel meer dat ik niet zo snel een paarse woolpad nodig ben op een rotary.

Ik ben al in het bezit van Monello Inizo, Mezzo en Finale.
-=Met Een Hamer Past Alles=-
Dennis121
#2 Gepost : vrijdag 15 oktober 2010 13:38:11

ronde pads bin!
hoe vaak moet ik het nog zeggen LoL
Opel Corsa C 1.2i uit 2005!
Dibbuz
#3 Gepost : vrijdag 15 oktober 2010 13:55:08
Rang: Moderator
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer goud: Detailer in optima forma!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.

Rotary pads hebben geen doorlopend velcro, vind zelf de Kompressor pads onovertroffen op de rotary.

Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...
Bastard of Bling!
Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
Binnetie
#4 Gepost : vrijdag 15 oktober 2010 14:10:26

Dibbuz my man ja. Ben niet helemaal helder vandaag maar wat is niet doorlopend? De DAP pads zijn helemaal zwart aan de kant waar ze op de backingplate komen.
Welke kleur kan je adviseren? Is dat ook gewoon zwart, wit en oranje of toch andere kleuren misschien?
-=Met Een Hamer Past Alles=-
BlackPassat
#5 Gepost : vrijdag 15 oktober 2010 14:12:55
Hulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.

De witte Kompressorpad moet je er zeker bij hebben, dat vind ik op de rotary zo fijn werken.
Maar ook de groene Kompressor zou ik niet willen missen, hmm eigenlijk wil ik ze geen van allen missen. Kortom lekker proberen iedere pad heeft zijn eigen karakteristiek. Voor iedere klus is er een perfecte pad, welke dat voor jou is zul je proefondervindelijk vast moeten stellen.
Succes!
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Dibbuz
#6 Gepost : vrijdag 15 oktober 2010 15:01:19
Rang: Moderator
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer goud: Detailer in optima forma!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.

Binnetie schreef:
Dibbuz my man ja. Ben niet helemaal helder vandaag maar wat is niet doorlopend? De DAP pads zijn helemaal zwart aan de kant waar ze op de backingplate komen.
Welke kleur kan je adviseren? Is dat ook gewoon zwart, wit en oranje of toch andere kleuren misschien?

Wat nu zwart is (en dat loopt helemaal door tot aan de rand) is bij de Rotary pads niet helemaal tot de rand. Ook de rand zelf loopt iets af.

Pads die ik roterend vaak gebruik:zwart, wit en oranje (soms geel)

Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...
Bastard of Bling!
Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire