|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Geen idee eigenlijk? I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-1-2009 Locatie: Vl Brabant, België
|
Heb het hier ook al geprobeerd (BE) Heb de postcode van Carclean.nl ook al ingevuld maar het werkt niet 
|
|
|
|
Heb de voorwaarden door zitten pluizen en het blijkt inderdaad alleen te zijn voor mensen die in Nederland wonen.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-1-2009 Locatie: Vl Brabant, België
|
Tim schreef:Heb de voorwaarden door zitten pluizen en het blijkt inderdaad alleen te zijn voor mensen die in Nederland wonen.  Spijtig.. Dan zal het hem wel in de barcode zitten ofzo? Anders moest de barcode + postnummer van Carclean.nl wel werken he..
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Je moet de postcode van de geadresseerde invullen, niet de afzender. En een Belgische postcode heeft geen letters en daar gaat het fout. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
In de voorwaarden staat dat het alleen voor Nederlanders is! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Ik had al 2 keer een dikke prijs kunnen winnen   Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
Zo te zien moet ik Carclean.nl op kosten jagen door mijn bestelling voortaan ook maar te laten verzenden ipv ophalen Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
10% korting bij een hippie winkel iemand die daar weleens wat koop laat maar weten VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Heb de volgende: Bestel.nl 2x Treinen-Paradijs Recess DJ, Music & Fashion Iemand belang bij? PM... Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-10-2010 Locatie: Bergen op Zoom
|
10% korting bij een of andere online gabberwinkel. Yeah!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Hakkuh Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2009 Locatie: Harderwijk
|
wij hebben nu 5% korting bij een bedrijf waar je oa naamplaatjes voor de voordeur kunt bestellen...en daar die wilde we altijd nog een keer laten maken even goed kijken dus www.astratuningclub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Alleen vandaag nog, dus als iemand nog codes heeft, even proberen. Edit; tot 7 november ?, de site van TNT is nog in de lucht Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-4-2010 Locatie: Dordrecht
|
Blijft volgens mij nog even: Aanbod geldt voor pakjes die tot 7 november verstuurd zijn. Ikke dus nog een poging gewaagd (Heb gisteren pas m'n Skull in ontvangst mogen nemen): 10% korting bij Navco (Navigatiespul) Moah..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-11-2009 Locatie: Almere / Heerlen
|
Vindt het echt een butt-actie van TNT... 4x 10% korting bij een bedrijf waar ik nog nooit van gehoord heb, laat staan ik iets zou (willen) kopen. Maar goed dat is mijn mening, ik hoop dat anderen meer succes hadden. Any colour - so long as it's black.
Henry Ford (1863 - 1947)
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,293 seconden.