|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Het is nu 2.00 uur en de filmpjes doen het gewoon..... Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
thanks, ga er eens een paar bekijken. Altijd interessant Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
We gaan proberen meer filmpjes zelf te maken, van het weekend een filmpje gemaakt van het kleien, moet deze alleen nog monteren/editten. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
How-to filmpjes zijn altijd interessant en leuk om te zien. Kan je/jullie enkel maar aanmoedigen om meer filmpjes te maken Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: Zaanstad
|
stimpy68 schreef:We gaan proberen meer filmpjes zelf te maken, van het weekend een filmpje gemaakt van het kleien, moet deze alleen nog monteren/editten. Waarmee monteer/edit jij ze? Ik er her ook nog een paar. Groet, Jori.
|
|
|
|
Adobe Premiere Elements Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2008 Locatie: Hardenberg
|
@ nicknameless, mooi topic, erg prettig al die filmpjes bij elkaar Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-9-2008 Locatie: Rotterdam
|
Helaas werken de filmpjes niet meer.
Of dit ligt aan mijn computer?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
|
|
|
|
Deze filmpjes staan op een privé PC bij iemand, dan staat deze dus uit Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-9-2008 Locatie: Alphen aan den Rijn
|
Ik ben wel geinteresseerd in deze filmpjes. Op youtube staat ook van alles maar hier staat het netjes onder elkaar, wel zo gemakkelijk. Enig idee wanneer de prive computer aanstaat? Groet,
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-9-2008
|
Tja, de filmpjes werken inderdaad niet meer. Er is een fimpje van de Meguiar's M7 op een wax te zetten. Dat leek mij wel wat om meer over te weten. Is er iemand die mij wat meer kan vertellen over een polish(voeding) terug op een wax te zetten.
|
|
|
|
Zorro schreef: Is er iemand die mij wat meer kan vertellen over een polish(voeding) terug op een wax te zetten.
Voeding terug over een wax??  Een glaze (=voeding) breng je aan vóór het waxen, niet er na. Je kan het wel er na doen, maar na een regenbui is dat effect weer weg, heeft namelijk geen beschermende factor. Wel leuk op shows e.d. voor een extra wetlook. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Omegauser schreef:Ik ben wel geinteresseerd in deze filmpjes. Op youtube staat ook van alles maar hier staat het netjes onder elkaar, wel zo gemakkelijk. Enig idee wanneer de prive computer aanstaat?
Groet, De persoon die het op zijn PC heeft/had staan was een gebruiker van het Meguiar's forum, een jaar geleden is hij min of meer gestopt met het detailen. Zoals eerder gezegd, wij gaan ook nog filmpjes maken, maar door alle drukte met onder andere 100% tuning komt daar op het moment ook weinig van. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-9-2008 Locatie: Alphen aan den Rijn
|
Stimpy68 schreef: Zoals eerder gezegd, wij gaan ook nog filmpjes maken, maar door alle drukte met onder andere 100% tuning komt daar op het moment ook weinig van. Ah, een goed bericht  ! We zullen het vast wel horen wanneer deze instructiefilmpjes online staan. Groet,
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,481 seconden.