|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
No worries, het idee dat je iig de tijd en de moeite neemt om dergelijke info te bemachtigen en te delen is super! Volgende keer beter joh  Zojuist opweg naar de showroom, staat weer een hoop moois te wachten.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Graag gedaan. We zijn er ook om elkaar te helpen. Ik ga nu snel je nieuwe topic even doorlezen. Greetz, Aficior Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Na het zien van de artikelen van Havanna, kreeg ik weer zin deze te lezen, dus ik dacht ik geef dit topic een verdiende Schop, om zo de aandacht opnieuw te krijgen! dus bij de deze, de eerste schop! groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-9-2010 Locatie: st-gillis-waas
|
Pure erotiek op wielen, en prachtige resultaten, ik kijk uit naar jullie volgende projecten! Peugeot RCZ Limited Edition Nr 188/200, bijgenaamd "mijn midlife-crisis"......
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-2-2011 Locatie: Amsterdam
|
Thnx voor bumpen van deze details, had m niet eerder gezien. Wat weinig reacties btw. Staat niet in verhouding tot de bolides en het resultaat.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Had hem al gelezen en gewoon mooi om nogmaals te lezen Wanneer kan ik stage komen lopen bij je
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,181 seconden.