|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-8-2010 Locatie: Rotterdam
|
Misschien een stomme vraag maar is het ook wenselijk (of uberhaupt mogelijk) de ruiten van je auto te clayen? VW Golf GTD DSG - Carbon Steel Grey Metallic
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Dat kan. Heb het zelf ook weleens gedaan.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Kan, maar moet zeggen dat de Glass Scrub van Pro Vision ook erg goed werkt!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Indien je idd geen PV glass scrubb gebruikt is het een zeer goede stap // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-8-2010 Locatie: Rotterdam
|
Snitser schreef:Kan, maar moet zeggen dat de Glass Scrub van Pro Vision ook erg goed werkt! Dat geloof ik best maar na mijn bestelling van begin deze week en nog een aankoop bij een mede-forum-ganger krijg ik wat boze blikken hier thuis ...dus nog een middeltje erbij gaat niet vliegen. Ik maak de ruit eigenlijk altijd gewoon schoon met Meg NXT glasscleaner maar merk dat er toch nog wel wat fijn en klein spul blijft hangen. Als ik dan toch aan het clayen ben dan is het een relatief kleine moeite om de ruiten ook mee te nemen. VW Golf GTD DSG - Carbon Steel Grey Metallic
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Doe je eerst je ruit clayen en daarna met de Glasscleaner, werkt nog beter ook Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Wil prima, maar persoonlijk gebruik ik liever the Glass Scrub van PV. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Ik klei de voorruit een paar keer per jaar. Daarna ProVision Rain Clear erop en nog nog even nabehandelen met Spray&Wipe of de NT Glasscleaner. Werkt uitstekend. Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
trouwens de NXT glass cleaner is geen pure glass cleaner. en bevat oa glansmiddelen en middelen die ook in Rain-X en PV rain-clear zitten. ruit kleien kan geen kwaad. maar zorg dat echt vuil eraf is. en dat je voldoende spray en wipe gebruikt oid. want marring (krasjes door kleien) wil je niet hebben op een ruit. groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-9-2010 Locatie: Hellevoetsluis
|
Er schreef laatst al iemand dat glas harder zou zijn dan je autolak en dat marring dus wel mee zal vallen. Geen idee of dat klopt echter.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
glas is inderdaad harder dan autolak... daarom zou ik graag willen voorkomen dat ik daar marring op maak. en zou ook niet graag willen bedenken dat dat kwam omdat ik 0,01 cent aan detailer wou besparen! groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-9-2010 Locatie: Hellevoetsluis
|
Daar kan ik me wel in vinden.....
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,235 seconden.