|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
en dan even rondknippen............... Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-10-2010 Locatie: West-Friesland
|
Hoe ziet momenteel de doorzichtige versie eruit? Het lijkt wel of er twee versies bestaan:  en deze kwam ik ook tegen:  Aangezien ik een rode en een doorzichtige wil bestellen, zou het wel ok zijn als dit dezelfde emmers zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Op de onderste foto´s zie je de emmers van Carclean.nl , de bovenste emmers zijn van dodo juice zelf volgens mij.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Bovenste is ook minder qua volume // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-10-2010 Locatie: De Krim, OV
|
De onderste 2 zijn van mij Dat zijn de Grit-Guard emmers. Volgens mij is die bovenste inderdaad van Dodo Juice. Zou qua bouw niet zo'n geweldige emmer zijn. Die van Grit Guard zijn prijzig, maar absoluut top.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-10-2010 Locatie: West-Friesland
|
@Bart,
Klopt, had ff je foto geleend om het verschil te laten zien. Als er copyright op zit, hoor ik het wel....
Ga zo de rode en de doorzichtige emmer van Grit Guard bestellen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-8-2010
|
Ik snap dan echt niet dat de Meguiar's emmers zwart zijn. Dan zie je toch niet hoe vuil je water is...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Meguiar's heeft wel meer gekke dingen, daar is al genoeg over gezegd  Even inhakend op die emmers : ik heb die van Dodo in Schotland in mn handen gehad en dat is echt niet te vergelijken met de gritguard emmers  www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
|
Die zijn beter dan de gritguards? Ik zat namelijk na lang twijfelen (17e voor een emmer) de denken aan zo'n emmertje
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Ik neem aan dat ie bedoeld dat de GG emmers beter zijn, ik vind de dodo emmers er een beetje fragiel uitzien. Die GG emmer koop je echt maar een keer want volgens mij zijn ze onverwoestbaar zo hard ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
|
Duidelijk verhaal 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2009 Locatie: Harderwijk
|
Klopt helemaal Rogier! Die emmers zijn zo zwak, lijkt alsof ze zo uit de knakenbak bij een bouwmarkt vandaan komen. Net als de Basics of Bling lijn Dodo onwaardig.. Wij hebben ook lang zitten twijvelen over de GG emmers. Wat bij ons de doorslag gaf is dat het wel aan de basis van het detail verhaal ligt. Je kan nog de beste waxen en sealants hebben maar als je steeds door verkeerd te wassen swirls ed maakt heeft dat nog geen zin. Daarbij is het voor ons (meeting bezoekers) erg handig dat ze water en luchtdicht zijn af te sluiten www.astratuningclub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
Hey! Ik heb van op het werk 2 emmers ,die eigenlijk voor de vuilbak waren:inhoud :+- 20 liter ??(emmer is 370 hoog,300 diameter,een afsluitbaar deksel is er ook bij met spanring,en er zijn 2 stevige grepen aan om ze op te tillen:kostprijs:1 fleske ontvetter ,want er zat smeervet in  ) De kleur is spijtig genoeg wel donkerblauw  ,maar ze zijn oersterk en zullen ook wel jaren meegaan hoor. Wat die transparante emmers betreft:weet je dat niet op voorhand,dat je bvb 2 shampoo-emmers zal nodig hebben,wie neemt er trouwens 2 keer shampoo,de meesten niet denk ik,en diegenen die dit wel doen weten dit al voor ze de auto poetsen ,niet?? Is mijn mening,als jij je beter voelt met een doorzichtige emmer,doe maar hoor,ik koop liever wat meer spullen om op de lak,velgen en ruiten te smeren en kan echt niet veel uitgeven aan emmers. Groeten Danny succes met de (was)emmers GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Je kan dan veel beter zien of je spoel en/of sop vies is en aan vervanging toe is. Met een donkerblauwe of zwarte emmer is dat lastig of gewoon niet te zien. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Ik wilde er eigenlijk 2 bestellen vandaag, maar als ik er 2 bestel is de voorraad 0 helaas, nog even wachten dus.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-10-2010 Locatie: Zwolle
|
De grit guard emmers zijn aan de prijs voor zoiets als een emmer. Maar ik heb ze wel meteen gekocht en ben tevreden. Het zijn joekels van een emmer maar ze zijn goed stevig. Geen slap materiaal ala Gamma wat na flink wat liters aan water gaat meegeven. Gebruik ze na een detailbeurt ook mooi als vuile wasbak ala alles wat gebruikt is gaat er in. Hou ik mooi gebruikte doeken/pads e.d. gescheiden van zowel vuile kleren dan wel schone doeken/pads En a.s. vrijdag gooi ik ze achterin de auto, mee naar Frankrijk. Kunnen ze daar meteen weer ingezet worden bij het mooi maken van een volvo v40 en nissan navara
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,346 seconden.