Carclean.nl forum
»
Foto en Video gedeelte
»
De projecten!
»
Eerste detail project Suzuki Grand Vitara (update 28 03 11 )
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Wat een glans zeg  Vind het ook een stoere wagen, doen het ook goed off road. Maat van mij had een oud type Vitara waar we wel mee door een zandafgraving mee heen crosste! Lachen was dat Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Nette glans Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-9-2009
|
zit jij ook nie top het fok forum? die garage lijkt wel een beetje op foto's in het verbouwtopic daar.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-10-2010 Locatie: Den Burg Texel
|
streamline schreef:zit jij ook nie top het fok forum? die garage lijkt wel een beetje op foto's in het verbouwtopic daar. scherp! +1 Heb heel mijn renovatie daar op k&w bijgehouden, nu staat dat op en lager pitje en zijn we maar weer wat anders aan het doen. Naast het reguliere werk that is..... Vandaag naar het werk gereden met de vitara, komt er een meeuw overzoefen.... gevolg: hoop "sproei"op het dak en zijkant. Ik "  ", meteen gestopt met de mf doek en spart&wipe aan de gang om het meteen weg te halen. Ging appeltje-eitje maar als ik een buks had gehad..... Bak een poets of doe het niet, poets je wagen anders zie je het niet! 
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum
»
Foto en Video gedeelte
»
De projecten!
»
Eerste detail project Suzuki Grand Vitara (update 28 03 11 )
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,092 seconden.