|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
Ik denk dat Harold bedoelt dat de meeste auto's geen Full-detail krijgen, uitzonderingen daargelaten. Daar heeft ie 100% gelijk in. Voor 99% van de mensen/klanten is de staat waarin de auto's nu staan meer dan voldoende. Kijk je echter met een detailersoog dan zie je nog genoeg op de auto's die een Quick hebben gekregen. De keuze van de eigenaar wordt in dit geval geaccepteerd, maar als het aan ons ligt krijgt alles een Full
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Bestaan er boeken met superlatieven om show off's te beschrijven? Ik kan er eentje gebruiken.... Progress is a slow process
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Oke. Dan begrijp ik het nu. Dank voor de reactie en verduidelijking van Harolds opmerking. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-10-2009 Locatie: Bergen op Zoom
|
Tsjonge, zit net het kwijl van mijn broek af te vegen. Wat een mooie bakken, met name de Jag.  ..die zijn echt die TLC waard! Knap werk weer en met name de produktbeschrijving erbij, leuk en leerzaam. Tkx!  "Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Whoa Dat ziet er weer goed uit, en die Bugatti Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Citaat:Na het zien van de artikelen van Havanna, kreeg ik weer zin deze te lezen,
dus ik dacht ik geef dit topic een verdiende Schop, om zo de aandacht opnieuw te krijgen!
dus bij de deze, de eerste schop! Ook deze verdient een schop! groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2008 Locatie: waalwijk
|
Prachtig resultaat Renault: Grand Scénic 2.0 16V Tech Line luxe - 5 Alpine turbo 83 - trackday 5 Alpine turbo 82 - Juvaquatre break 58 - Twingo 94 comfort
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-2-2011 Locatie: Amsterdam
|
Wat een prachtige wagens en wat een prachtwerk. Hoop over een paar jaartjes nog eens zo'n een klassieker (of iets minder exclusiefs) te bezitten! Ziet er echt super strak uit, die auto's verdienen niks minder
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Zo zie je maar weer wat een gouden combi (M105 M205) allemaal kan doen...........ik gebruik niks anders meer........ Een top detail voor twee top-wagens...............prachtig jongens! Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Topic van ruim 1 jaar oud Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,227 seconden.