|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2011 Locatie: Belgie
|
Idd Aficior die vind zijn weg wel. ik vraag me juist af het is een beperkte oplage van 250 stuks vraag me juist af of je daarna nooit geen meer gaat kunnen kopen .
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Voor deze serie geldt inderdaad op = op! We komen binnenkort nog wel met een zeer bijzonder iets, een extra gelimiteerde uitvoering van 20 stuks.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-4-2010 Locatie: Capelle aan den IJssel
|
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Dat vertel ik toch net?  Contenitore di lucido! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-3-2010
|
Gepolijste container??????? Keep the shiny side up!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-4-2010 Locatie: Capelle aan den IJssel
|
Een compleet nieuwe wax of Ibrido in een nieuw jasje? Indien een nieuwe wax.....I'm curious.....
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Ik denk dat je het niet in de richting van de Ibrido moet zoeken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
@Tim: destijds had je het over een eventuele refill-actie van de ibrido, is dat helemaal van de baan ( of een zo goed als ) of zit er toch een redelijke kans in dat dit mogelijk wordt voor de snel-&veelverbruikers ? // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Tim schreef:We komen binnenkort nog wel met een zeer bijzonder iets, een extra gelimiteerde uitvoering van 20 stuks.  Neeeeeeeee dat meen je niet, en die moet ik natuurlijk absoluut hebben..... Oooooooo waar houdt het op met die verslaving ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Niet! whoehaha, je bent gewoon de sigaar. We hebben je met z'n allen bij aanmelding nog gewaarschuwd maar je wilde gewoon niet luisteren en daarom nu de pisang // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,370 seconden.