|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
na het wassen NIET afdrogen en gelijk kleien (nat genoeg) en na het kleien de auto best goed afspoelen en afdrogen voor je de wax doet . is dus NIET nodig om een cleaner te gebruiken , maar als de lak echt vuil is , doe je dit jobke beter in de zomer en kan je ook gaan paintcleanen met bvb prof.polish . GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Peter Jansen schreef:Dat er hier dan een Gallon komt te staan, dat maakt me niet uit. Maar als ik even zit te rekenen dan kom ik uit op: Poorboys Spray and wipe: 34,00 euro voor 3780 ml Meguiar's Last Touch : 35,00 euro voor 7560 ml Meguiar's Quik Detailer : 12,00 euro voor 473 ml Dat was mijn berekening, waardoor ik tot die prijsvergelijking kom. Dus je kunt het wel niks vinden dat zon gallon in huis hebt, maar prijstechnisch scheelt het natuurlijk een hoop. En dan nog durven wij te zeggen dat Meguiar's zo duur is Groet, Peter PB S&W 1:1 verdund maakt ook 7560ml waardoor hij per 100ml komt op € 0,45 Meg LT is per 100ml € 0,46 Meg QD 100ml € 2,54 Of heb ik het hier nu mis ?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Je hebt het helemaal goed. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-2-2012 Locatie: Kempen(BE)
|
De Mothers Clay bar kit : zit hier zachte of harde klei in ? Ben beginner en las in deze topic dat je met harde moet polieren Alvast bedankt St508 Poorboy s world - Mothers - Monello (PHCW Edi. limi. 187/250) -Auto finesse - Meguiar's - eigenlijk een beetje vanalles
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Zacht Steven // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-2-2012 Locatie: Kempen(BE)
|
Hey hardstikke bedankt Mk-us Want zoud niet willen als ik aan men nieuwe auto beging hij direct mat staat misschien nog een link van zachte klei of is het voordeliger met setje ? Edit : heb de claybars gevonden gewoon ff testen en afwachten wat ik kan gedaan krijgen met de set alvast bedankt St508 Poorboy s world - Mothers - Monello (PHCW Edi. limi. 187/250) -Auto finesse - Meguiar's - eigenlijk een beetje vanalles
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,184 seconden.