|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-6-2010 Locatie: België antwerpen
|
dus we stellen het uit? ze voorspellen hier ijzel/sneeuw/winterse neerslag....ook niet echt het weer om met auto's waar liefde insteekt naar een afgelegen industrieterein te rijden he. een kleine slipper en ik wil niet aan de gevolgen denken . maar de meeting komt er zeker. maar dan eerder in het voorjaar vermoedelijk. mensen die zin hebben om zaterdag toch iets te doen in het antwerpse, we kunnen een pint gaan drinken int centrum laat maar weten nog liever een ster in men vooruit dan een op men motorkap
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-8-2010 Locatie: Berchem
|
Ja, helaas Acc-Focus... Maar doen we binnen een paar maand wel hé? Ik ben der zeker van dat der een hele hoop mensen graag zullen bijzijn! (daarvan ken ik der toch al 4) Groetjes Mini.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-6-2010 Locatie: België antwerpen
|
misschien een idee om daartegen wel een overdekte ruimte te zoeken, ga het hier eens navragen, hierachter is een oude garage die momenteel half leegstaat en de andere helft word gebruikt als parkeerplek, misschien dat we daar eens kunnen samenkomen nog liever een ster in men vooruit dan een op men motorkap
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
dat is misschien een oplossing.....alleen onze wagens nog proper tot daar krijgen Groetjes, Wim
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
niets op de scheldekaaien te verkrijgen,overdek???net asl die mannekes van de swapmeets VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-3-2009 Locatie: brasschaat
|
Even deze meeting terug nieuw leven in blazen! Wat denken jullie van zaterdag 28 mei? Beslist beter weer en een aanwezigheid van het zonnetje Heb onlangs met Corsawim naar een Insigniaclub meet&greet geweest op een leuke locatie. Was op de parking van sportOase Brasschaat. Mooie groene omgeving met weinig lawaai. Ford focus Econetic Black Magic 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
En zo te zien ook dicht bij voor U!ik woon ook niet heel ver van brasschaat.Kunnen misschien effe op de koffie of een jupje bij De fam Pfaff VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-4-2010 Locatie: Capelle aan den IJssel
|
Hmmmm,
m'n schoonouders wonen in Brasschaat dus als ik de 28ste van mei daar ben kom ik zekers eventjes buurten.
Greetz Rob aka Vadebo
|
|
|
|
Goed idee Ronny! Ik zal der zijn, ben zeer benieuwd om andere Carclean.nl mensen te leren kennen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-3-2009 Locatie: brasschaat
|
Dus Corsawim Minieken Focusio en wie nog.... Ford focus Econetic Black Magic 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2012 Locatie: bergen op zoom eo
|
iemand binnen kort een fotoshootje houden in anvers??? poetsen kan je niet, poetsen moet je kunnen
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,213 seconden.