|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-7-2009 Locatie: zoetermeer
|
Wat ik mij afvraag is waarom dit product op de Carclean.nl site onder het kopje lakcoatings staat? waarom niet onder de sealants? HetDat is het namelijk,.... gewoon een sealant net als wolfgang. Tot en met het 12 uur curen onder droge omstandigheden aan toe.
Of is het van een andere orde?
Groeten GdV
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
We hebben erover getwijfeld, omdat Rejex zelf beweert meer te zijn dan een traditionele sealant. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Zet je 'm toch in beide rubrieken dat zoekt wat makkelijker ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-7-2009 Locatie: zoetermeer
|
Ik ga hem waarschijnlijk binnenkort wel aanschaffen. Asl het waar is dat het beschermd tegen vogelpoep.....Citroën lak is daar nogal gevoelig voor. Collinite, wolfgang maakt niet uit vogelpoep op de lak ,....twee dagen later heb je daar een etsplek. Dus zou mooi zijn als het waar is.
Awel als het dat niet is valt het in dit forum snel genoeg door de mand.
Als ik de gebruiksaanwijzing lees zie ik dat de 12 maanden al een idille is. Want voor het goede moet het om de vier tot vijf maanden. En dan kun je net zo goed wolfgang nemen.
Gdv
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2009 Locatie: Hilversum
|
edit: dit is een beetje rommelig zo.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2009 Locatie: Hilversum
|
Heb het gisteren pas ontvangen dus zal het komende tijd gaan uittesten en hier regelmatig updates plaatsen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-12-2010 Locatie: Oud-Turnhout
|
Ik heb ook een volvo 460 thuis staan en daar is een wielkast op bepaalde plaatsen verroest, je kunt het er zo al afpulken, helpt CorronsionX hierbij dan ook?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
onlangs ergens gelezen dat iemand Rjex op zijn ramen gebruikte...dus dacht,.eens proberen. Man man wat wordt dat een vette bende zeg. Vanavond het voorraam grondig gereinigd en weer een laagje vertrouwde provision erop gezet.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2010 Locatie: Nijverdal
|
Vandaag Rejex gebruikt, en hij bevalt goed! Echt easy on easy off! (alleen als je het te dik aanbrengt niet..) De Bmw glimt echt super mooi! Ik heb de auto alleen gewassen en toen de Rejex gebruikt ben benieuwd hoelang hij dan blijft zitten :-) Loud pipes save lives.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
@johnsdale: heb je rekening gehouden met het feit dat ie net als de wolfgang dgps 12 uurtjes 'droog' moet blijven staan ( gezien het vochtgehalte van nu ) ?! // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2010 Locatie: Nijverdal
|
Haha ja dat wist ik wel, maar ik heb geen carport of iets. Dus hij heeft vannacht al lekker in de regen gestaan Naja de Dodo die er op zat gaf al bijna geen beading meer dus ik dacht beter een beetje bescherming als helemaal niets.. Loud pipes save lives.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
@Johnsdale....wordt aangeraden voor een langere standtijd,is geen must.Ik doe/deed het ook altijd buiten en op mn clio velgen hielt hij 11 maanden stand dus...... VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Weet iemand of rejex geschikt is voor een matte lak?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Gebruikt op een tafeltennistafel waarvan het blad gecoat lijkt met een dun mat vinyllaagje Begonnen met alleen het vlak rechts vooraan. In eerste instantie wat meer matglanzend, maar dat trok weer weg na een dagje zon Helaas geen Reload bij me Foto is van ochtend erna, aangebrachte Rejex had al een dag zon voor zijn kiezen gehad.  Wel vooraf echt goed schoonmaken, op kunststof geeft het makkelijker vegen dan op lak. The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,256 seconden.