• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

December Detail Night bij Carclean.com: AFGELAST!!!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.688
200
Berkel en Rodenrijs
December Detail Night @ Carclean.com

We vinden het leuk om deze winter een gezellige klantenavond te organiseren en wel op vrijdagavond 17 december van 18.00u tot 22.00u.

Altijd al kennis willen maken met andere liefhebbers? Wil je je ervaringen delen en, onder het genot van een hapje en een glas glühwein, producten of machines bij ons uit proberen? Gewoon bijkletsen kan natuurlijk ook. Het gaat deze avond om de gezelligheid!

Schrijf je dan in voor deze leuke avond, de toegang is gratis. Het aantal plaatsen is beperkt, dus VOL=VOL! Je kan je hier inschrijven.

We proberen dan de concept pot van de Ibrido hier te hebben, maar te is wat krap. Ik hoop dat dat lukt.

Je hebt op deze avond ook de mogelijkheid om producten aan te schaffen in onze showroom.

Wij hebben er in ieder geval nu al zin in! :party:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tim..wat een super initiatief!....Helaas heb ik dat weekend dienst en sta ik op 1 uur notice....Dat ga ik dus niet redden. Zoals al gemaild probeer ik in w52 eens langs te komen.

Mensen,.pak deze kans,.!
 
Super toppertje Tim&CO
ik heb me ingeschreven en ja een bevestiging gehad voor Zuidwest10 en zuidwest13!!!
wat een top idee heren!!!en natuurlijk dana als DAME:)^
 
Is de Timmer man al bij jouw Tim ? Anders eens even vragen wat hij ervan denkt ?
En even wachten op Jan, altijd leuk als we samen kunnen komen :ja