|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
December Detail Night @ Carclean.nl We vinden het leuk om deze winter een gezellige klantenavond te organiseren en wel op vrijdagavond 17 december van 18.00u tot 22.00u.
Altijd al kennis willen maken met andere liefhebbers? Wil je je ervaringen delen en, onder het genot van een hapje en een glas glühwein, producten of machines bij ons uit proberen? Gewoon bijkletsen kan natuurlijk ook. Het gaat deze avond om de gezelligheid!
Schrijf je dan in voor deze leuke avond, de toegang is gratis. Het aantal plaatsen is beperkt, dus VOL=VOL! Je kan je hier inschrijven.
We proberen dan de concept pot van de Ibrido hier te hebben, maar te is wat krap. Ik hoop dat dat lukt.
Je hebt op deze avond ook de mogelijkheid om producten aan te schaffen in onze showroom.
Wij hebben er in ieder geval nu al zin in!
I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Tim..wat een super initiatief!....Helaas heb ik dat weekend dienst en sta ik op 1 uur notice....Dat ga ik dus niet redden. Zoals al gemaild probeer ik in w52 eens langs te komen.
Mensen,.pak deze kans,.!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Had het net hiervoor al zitten lezen in de nieuwsbrief. Gelijk ook maar ingeschreven uiteraard.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Uiteraard is ik erbij, dus me ingeschreven
|
|
|
|
Gezellig mannen!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2009 Locatie: Harderwijk
|
Ik, Juffer1 & Pastra-V6 hebben ons net ingeschreven. Leuk initatief Carclean.nl! www.astratuningclub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Super toppertje Tim&CO ik heb me ingeschreven en ja een bevestiging gehad voor Zuidwest10 en zuidwest13! wat een top idee heren!en natuurlijk dana als DAME VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Is de Timmer man al bij jouw Tim ? Anders eens even vragen wat hij ervan denkt ? En even wachten op Jan, altijd leuk als we samen kunnen komen   Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
De kabouter en vrouw komen ook! Leuk initiatief! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Spijkenisse
|
Jeroen zie je dan weer Ik heb ochtend dienst dus ik kan ook, Gideon, met welke auto kom jij
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
RS zwo. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Hier wordt het hem ook niet "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
Paulus de Boskabouter schreef:RS zwo. Oke
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Shit, andere afspraak die avond Socializen of een massage krijgen, lastige keuze Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Doen we uiteraard aan mee!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Dan net weer terug van de vakantie , dus ja ben er ook bij Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Ik ben erbij hoor tip; kom met het OV.. er zijn maar weinig parkeerplaatsen beschikbaar Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
|
@johnnie boy,mit fahren???? VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2010 Locatie: utrecht
|
Helaas kan ik niet ivm Het foute kerstfeest in Brothers volgende x
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Mark1986 schreef:Ik ben erbij hoor tip; kom met het OV.. er zijn maar weinig parkeerplaatsen beschikbaar Mijn aller-uber-hipste fiets gaat mee die avond!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
Erg leuk initatief,  maar helaas gaat het ook mij niet lukken Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
|
zuidwest10 schreef:@johnnie boy,mit fahren???? Maak mij niet uit, je zit alleen ff met die ...spits vanaf Spijk, je kan op de terug weg wel frites meenemen voor het thuis front
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-6-2010 Locatie: Apeldoorn
|
Ik ben ook van de partij Renault Laguna 2.2 dci Dynamique
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-9-2010 Locatie: Hellevoetsluis
|
Ben er ook bij. Lijkt me reuze gezellig...
|
|
|
|
We zitten al op 22 inschrijvers, dat gaat vlot!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-7-2009 Locatie: Heerlen
|
Leuk initiatief, maar waarom zitten jullie zo ver weg? Ik kan helaas niet erbij zijn. Het vrouwtje moet veel werken en ik mag de voorbereidingen doen voor de kerst dagen. Als jullie nou eens een dependance vestiging zouden open in het zuiden of zuid-oosten van het land...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Jammer dat het niet overdag was..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Ik ga er nog ff over nadenken. Leuk initiatief iig.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
jeffrey rallye schreef:Jammer dat het niet overdag was.. Omdat overdag iedereen moet werken misschien? Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
Ik heb of de 10e of de 17e kerstdiner met mn werk, dus durf nog niet deze avond te 'registreren' Helaas  @Jeffrey: overdag zou het echt de stomste detail NIGHT ooit zijn  Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
|
Bartje6 mijn idee+1000 VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Het weekendt is er ook nog he'
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Ja maar dan is het nog steeds savonds en niet overdag hé Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
|
Guest
|