|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-5-2010 Locatie: Duiven
|
2e maal... Maarja wat moet ik er nu mee aan.... Toch laten spuiten of? Ik wil er namelijk niks meer van zien.  Uploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.ushttp://img171.imageshack.us/i/imag0011fv.jpg/  Uploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.ushttp://img690.imageshack.us/i/imag0012ax.jpg/ Als je goed kijkt zie je dat mn tankklepje aan de bovenkant ook is geraakt! En de kras is gewoon een stuk langer  utch: Sry crappy phone pics..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-8-2010 Locatie: Groningen
|
Foto's zijn niet van goeie kwaliteit maakt mij niet uit, maar kan nu al zien dat die kras heel diep zit spuiten lijkt mij de enigste optie maar ik heb er ook geen verstand van. Mensen die werken maken fouten, Mensen die weinig werken maken geen fouten, Ik maak geen fouten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Dat lijkt mij een gevalletje spuiten! Die is goed diep en ook vrij breed. Mischien dat wetsanden ook nog wat uitkomst bied? Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Je zou het kunnen opvullen en dan wetsanden/polijsten.. en dan zie je het alleen vanaf een bepaalde hoek/positie. Zeker als het al voor de 2de maal is gebeurt, ik kan verder ook niet in jou portemonnee kijken he :p Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
|
Alles hersteld! en je ziet er niks meer van :mrgreen: Volledige rechterachterpaneel is gespoten... + update :mrgreen: http://img534.imageshack.us/i/imag0023z.jpg/
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2010 Locatie: Maasbree
|
en de update is.....??? paneel ziet er in elk geval goed uit, maar wordt een dure hobby zo of niet?
|
|
|
|
Gecleande tankklep Zag je dat niet!? Het vingergaatje is eruit
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2009 Locatie: Dordrecht
|
Herkeuren lijkt me belangrijker dan een tankklepje eerlijk gezegd.
Als je een ongeluk veroorzaakt kan het slachtoffer bij jou claimen. Deze claims kunnen in de miljoenen lopen. Niet alleen ziekenhuiskosten, materiele schade maar ook als mensen niet meer kunnen werken zal jij die kosten moeten dragen.
En natuurlijk overkomt het jou niet, maar dat argument heeft iedereen toch?
Herkeuren kan bij de RDW op afspraak.
Verder wel een nette Polo. Ik had alleen de bumpers van een 6n op een 6n2 GTI gezet. ( ipv alles van een 6n2 GTI in een 6n te proppen)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2009 Locatie: Dordrecht
|
Nog even terugkomend op je herkeuring
Huidig kenteken geeft een vermogen aan van 55 KW. Je zou een herkeuring nodig hebben bij meer dan 40% vermogenstoename.
55*1,4=77 KW.
77 KW is 105 PK, je Polo heeft nu 125 PK. Je zit dus dik boven die norm.
Ik zou zo snel mogelijk een afspraak maken en tot die tijd niet met je auto rijden....
|
|
|
|
Gister al een 3 uurtjes gepoetst. Vanochtend weer om 6 uur begonnen! en om iets voor 2 uur klaar. Nu moet ik nog alleen een laagje wax en de binnenkant even kort stofzuigen  En dan is die compleet klaar voor zondag de meeting. 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-9-2010 Locatie: Breda, Roosendaal e.o.
|
Weer goed bezig geweest dus! Veel plezier op de meeting zondag...
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,218 seconden.