|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-5-2010 Locatie: Duiven
|
2e maal... Maarja wat moet ik er nu mee aan.... Toch laten spuiten of? Ik wil er namelijk niks meer van zien.  Uploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.ushttp://img171.imageshack.us/i/imag0011fv.jpg/  Uploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.ushttp://img690.imageshack.us/i/imag0012ax.jpg/ Als je goed kijkt zie je dat mn tankklepje aan de bovenkant ook is geraakt! En de kras is gewoon een stuk langer  utch: Sry crappy phone pics..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-8-2010 Locatie: Groningen
|
Foto's zijn niet van goeie kwaliteit maakt mij niet uit, maar kan nu al zien dat die kras heel diep zit spuiten lijkt mij de enigste optie maar ik heb er ook geen verstand van. Mensen die werken maken fouten, Mensen die weinig werken maken geen fouten, Ik maak geen fouten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Dat lijkt mij een gevalletje spuiten! Die is goed diep en ook vrij breed. Mischien dat wetsanden ook nog wat uitkomst bied? Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Je zou het kunnen opvullen en dan wetsanden/polijsten.. en dan zie je het alleen vanaf een bepaalde hoek/positie. Zeker als het al voor de 2de maal is gebeurt, ik kan verder ook niet in jou portemonnee kijken he :p Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
|
Alles hersteld! en je ziet er niks meer van :mrgreen: Volledige rechterachterpaneel is gespoten... + update :mrgreen: http://img534.imageshack.us/i/imag0023z.jpg/
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2010 Locatie: Maasbree
|
en de update is.....??? paneel ziet er in elk geval goed uit, maar wordt een dure hobby zo of niet?
|
|
|
|
Gecleande tankklep Zag je dat niet!? Het vingergaatje is eruit
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2009 Locatie: Dordrecht
|
Herkeuren lijkt me belangrijker dan een tankklepje eerlijk gezegd.