|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
@goosman: Geloof dat het verwijzen naar externe verkopers in strijd is met den regelgeving ( #27 en #31 ) @iedereen: Please, er hoeft echt niet voor elke poep en een scheet geroepen worden voor een GB, ik wordt er inmiddels wel een beetje tureluurs van. Ben echt niet vies van een goede deal, maar moet alles in grote getalen worden ingekocht om de prijs te drukken ? Het idee van een GB is an sich niet verkeerd, als ie een keer voorbij komt, des te interessante en leuker is het toch ?! // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-10-2009 Locatie: Den Helder
|
Schuimfoam heeft toch wel meerwaarde IMO, logisch dat je daar ook voor betaalt. Bedankt voor de link, helemaal top! Zoiets lijkt me overigens ook ideaal voor banden zat ik me vandaag te bedenken bij het dressen met Trim Restorer. Je komt er overal mee en het loopt niet weg. Eens kijken of daar ook zoiets voor is.
Spray & Wipe, APC, ze laten helaas snel veegresten achter bij mij, die je dan dus pas 's avonds ziet, ook met zo'n waffle. Is die structuur overigens niet juist functioneel om meer water op te nemen door het grotere 3D-oppervlak? Als het kletsnat is, is dat wel handig. Daarentegen komt minder doek op het te reinigen oppervlak. Minder weerstand ook, da's wel prettig, maar je moet wellicht meer banen maken om dezelfde hoeveelheid vuil af te nemen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Mijn kleine tip: nooit ruiten reinigen als de wagen in de zon staat, of als het raam warm is. Dan vlekt en streept het als een gek! Een koud raam in de schaduw werkt het beste. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-10-2010 Locatie: De Krim, OV
|
corsawim schreef:Volgens mij zal dat bakje + pompje er ook niet beter van worden evenals de slangetjes en dergelijke Vooral rubbers kunnen uitdrogen door benzine, hangt er wel een beetje vanaf wat voor soort het is. Benzine kun je prima bewaren in een kunststof jerrycan, dus het hoeft zeker niet per sé slecht te zijn voor kunststof. corsawim schreef:Ook zal het spul uit zichzelf wel ontsnappen uit het bakje door verdamping.... Daarvoor is de dampdruk te laag. Immers: benzine ontsnapt toch ook niet uit je benzinetank door verdamping? Bovendien zijn de anti-vries-middeltjes in je ruitensproeiervloeistof ook vluchtig (isopropanol, glycol e.d.) en die verdampen daar ook niet uit. Maar ik zou er ook zeker geen benzine in doen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-2-2010 Locatie: anna paulowna
|
je kan ook even langs auto totaal glas kost een fles weinig en werkt prima
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-5-2009
|
Bedankt voor de reactie's allemaal! Ruitenreiniger ga ik de Mothers Wax Glass Cleaner - 473ml proberen (Mother's Monday) Aanbrengen met de Mothers Wax Microfiber Applicator Pads - 2st. (Mother's Monday) Uitwrijven en poetsen met Dodo Juice Supernatural Window Waffle - 60x40cm Toyota Aygo ''09
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Ik zweer bij de NTX Glasscleaner en de Dodo Mint Merking,....!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,218 seconden.