|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Vandaag van dat heerlijke druilerige weer. Bij thuiskomst de Jaguar aangetroffen in een deken van druppels Kofferklep links, Double Wax met Red Mist  Kofferklep rechts, Double Wax zonder Red Mist  Motorkap rechts, Double wax met Red Mist  Motorkap links, Double Wax zonder Red Mist (... die van de vogelpoep ! )  Hele motorkap  En een van het dak (helft aan deze kant in de Red Mist)  Overal druppels, maar de echte beads (de ronde) vind ik op de delen zonder Red Mist het mooist Dat ligt misschien aan de hechting van de sealant op de wax en / of de temperatuur bij het aanbrengen. De tijd zal het leren Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-8-2010 Locatie: Berchem
|
Mooie foto's! Ik wou ook een paar kiekjes schieten na m'n fuzion wax vandaag, maar hier miezert het enkel maar...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-7-2010 Locatie: Utrecht
|
Ziet er mooi uit  Ik moet onze auto binnenkort ook weer voorzien van een nieuwe waxlaag, want de collinite begint een beetje uit te werken...komt denk ik doordat mijn broer laatst de auto ging afspuiten en het sop van de wasbox had gebruikt...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
dolletjes hanzie VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
ik ben t met je eens hans... Beading zonder de Red Mist is zeker niet verkeerd  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Mooie updates weer, duidelijk in beeld gebracht. Gebruik je normaal gezien ook een QD+ oid na het wassen? En slaapt de auto binnen of buiten?
|
|
|
|
Wel eerder de detailer spray van Mothers gebruikt, maar die doet het niet lekker onder de 15 raden De Red Mist was de eerste keer voor het echt, werkt lekker maar misschien ook wat temperatuurgevoelig Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Hans, waarschijnlijk komt dat door de grote concentratie siliconen in de Red Mist, deze verdoezelen de kracht van de carnauba in de Double........... allebei niet verkeerd............. Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
|
Foto's van vanmorgen; dichtbij is de kant met de Red Mist Hans Bijlagen:  18012011a.JPG 1.015 KB, aantal downloads: 26. 18012011b.JPG 1.005 KB, aantal downloads: 20.The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Dat zijn mooie druppels Hans! Heb mijn wagen ingepland staan begin april. Zal dan ook de DD Double Wax aanbrengen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Prachtige parels Hans! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
ziet er mooi uit hans! je bent wel blij/tevreden met je double wax he? groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
|
De Double wax doet het m.i. prima. Niet dat ik veel waarde hecht aan een standtijd van meer dan twee maanden Als het geen test was had ik er wel weer een nieuw laagje opgedaan Voor het leuk zou er eigenlijk nog een auto bij moeten hebben Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
haha echte detailers houden langer dan 3 maanden niet waxxen niet vol nee tsja hans, je werkt er zelf hard voor toch! groeten Bart
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
|
Vanmiddag alleen even afgespoeld zodat het zand eraf was. Geen shampoo gebruikt en de auto niet aangeraakt. Geimproviseerd met de Brinkmann in het donker krijg je nu dit ... Beading is aan het afnemen. Wassen wordt niet eerder dan volgende week Hans Bijlagen:  1 feb 2011.JPG 1.035 KB, aantal downloads: 31.The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
vindt hem nog steeds wel mooi hoor VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Ziet er vele malen beter uit als de mijne momenteel  Werkplaats staat vol en de andere ruimtes kan ik niet fatsoenlijk werken ... zucht ik zal hem voor de lente maar eens flink aanpakken Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Ik weet zeker dat je het gaat lukken Sjoerd! Om niet met regelgeving 4 in aanraking te komen: je hebt nu wel een goed voorbeeld a la RedCat als houvast // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Wat? Met die ruimte bij jullie thuis, Sjoerd? @RedCat: binnenkort toch maar eens dat sampletje van je gaan gebruiken op de Focus. Kijken of ik daar ook zo'n mooi resultaat mee krijg op 'grijzige' lak als op die rode van jou.
|
|
|
|
4 Correcte aanvullingen mannen Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
Elk nadeel heeft zijn voordeel. Na twee dagen koorts op zoek naar een licht klusje, liefst buiten met het goede weer van vanmiddag. Dus de Jaguar afgespoeld en met een sopje van SuperSnowFoam gewassen. Weer afgespoeld en wat foto's gemaakt van de beading op dat moment. Lijkt mij wel aardig ten opzichte van die op een bekende Audi  Nog een  Bijna drie (buitenslapend) maanden is toch wel voldoende bewijs voor kwaliteit. Ter afsluiting van deze test de Jaguar maar beloond met een laagje Dodo Juice RedMist Daarna nog even uitgezogen en hij kan er weer een tijdje tegen. Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
ik vind jouw beading mooier hans vond de beading op dé audi, minder mooi mooie test hans! groeten Bart
|
|
|
|
Een applausje voor jezelf hans...vindt het knap hoor als wax,detailer om je auto 3 maanden ongeroerd te laten VAG rules
|
|
|
|
Niet het effect van de Dodo Juice Double Wax, maar toch maar hier laten zien ... Beading van Dodo Juice Red Mist tijdens een lichte sneeuwbui terwijl het alweer dooit. Hans Bijlagen:  DSC04597.JPG 998 KB, aantal downloads: 33.The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
Mooi effect zeg
|
|
|
|
Donderdag even de Toyota RAV van de buren gewassen en gekleid. Hij maakt weinig kilometers, maar staat wel buiten op de oprit. kennelijk een harde lak want bijna geen swirls te zien Omdat het donderdag steeds regende maar voor het gemak geeindigd met Glansprotector shampoo Vandaag afgenomen met Poorboys Spray & Wipe en een groene PB Mega towel Daarna de beide Double waxen opgebracht met een Dodo Juice fingermitt  uurtje of twee ertussen. Beide keren afgenomen met een suede MF towel. Luchtvochtigheid was erg hoog maar gaf geen problemen. Vroeger nam ik steeds dikke doeken om af te nemen en te buffen. De suede is eigenlijk heel goed bevallen. Foto geeft niet veel dudelijkheid, het weer betrok en het was een soort mistig. Het wachten is op de beadingshots, "laat het onweer maar komen". "one to go" Hans PS Banden moeten nog ... edit; Beading foto 11/9 toegevoegd Bijlagen:  DSC05049.JPG 978 KB, aantal downloads: 28. DSC05053.JPG 999 KB, aantal downloads: 8.The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Vandaag heb ik toevallig dat sampletje DoubleWax soft van je (nogmaals dank daarvoor) over Dodo Juice Hard Candy gebruikt. Het aanbrengen gaat zo lekker omdat het een erg zachte wax is en het zo lekker 'smeert'. De Ibrido glijdt ook zo lekker. De Focus blinkt nu weer als een schallebijter.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2011 Locatie: Friesland
|
Goed resultaat Trouwens waar staan die garageboxen waar je de foto's hebt gemaakt? Is dat toevallig op de bolderweg in almere ?? Gr. Daniel
|
|
|
|
 niet Almere, dat is niet midden van het land On topic; Hoezo standtijd regelmatig beoordelen Om een of andere redden helemaal vergeten, totdat ik de RAV van buurman vandaag afspoelde. Er wordt weinig of niet mee gereden en gewassen zo af en toe, … en de laatste tijd eigenlijk alleen afgespoeld. 2 maal beading voor, dus vuil erop, voornamelijk van op de oprit staan En twee maal een foto na een wasbeurt met Wolfgang Autobath De auto is nog niet gepolijst, dus daar kan het niet aan liggen. Bijlagen:  DSC05166.JPG 988 KB, aantal downloads: 19. DSC05167.JPG 998 KB, aantal downloads: 16. DSC05176.JPG 971 KB, aantal downloads: 14. DSC05177.JPG 997 KB, aantal downloads: 17.The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
Guest
|