|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2009 Locatie: Harderwijk
|
Omdat het nu qua detailen wat rustiger wordt vanavond alles maar eens uitgezocht en waar nodig aan & bijgevuld Systainer no. 1 : Basisproducten     Systainer no. 2 : Polijstproducten    Systainer no. 3 : Doeken   Systainer no.4 : Voorraad Hier liggen vooral reserve Kompressor pad's en reserve flessen van Monello in. Beautycase (ligt altijd in de Astra) :    Voorraad (gedeelte) :  Vitrine plank 1 : Swissvax (gedeelte)  Vitrine plank 2 : Dodo waxen  Vitrine plank 3 : Dodo stuff  Tijdens het ordenen viel me eigenlijk op dat ik best veel producten van Meguiar's (voornamelijk uit de detailer lijn) gebruik. Ondertussen zijn we steeds meer richting Dodo aan het gaan omdat het geweldige producten zijn om mee te werken. Overigens staat nog niet alles op de foto's, een aantal spullen (waaronder de DAP's & extractor) staan nog in de loods. Gr. Arjan & Wilma www.astratuningclub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2010 Locatie: Liessent
|
Dat mag er wezen! Chi va piano, va sano e va lontano!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-8-2010 Locatie: Berchem
|
Whaauw! Mooie collectie! Ik heb ondertussen ook al een beetje, maar van dodo heb ik enkel het kleiglijmiddel, gewoon omdat je dat op 1 op 9 kan verdunnen en dus veel voordeliger is dan spray and whipe... Ben der echter ook serieus over aan't denken om die shampoo te bestelen, enkel en alleen al omdat die méér schuimt dan de NXT van Meg. Heb daar bij Corsawim mee mogen werken en die beviel me super! Dodo, gaat bij mij ook een paar meg's vervangen, zeker... alleen de whielbrightner ga ik wel nog ne gallon van halen, aangezien ik binnekort ook gezegend zal zijn met alu-schoenen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-11-2010 Locatie: Almere
|
Dat ziet er inderdaad niet verkeerd uit en netjes geordend.
Grtz.Den
|
|
|
|
Als we ergens van Meguiar's tevreden over zijn dat is het wel de Wheel Brightener. Zelfs in 1 : 5 verdund werkt dat fantastisch! Waar je wel rekening mee moet houden is dat je de sprayer na gebruik goed na/doorspoeld met schoon water en dat je de nevel niet inademt  www.astratuningclub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Prachtige collectie, en mooie vitrine opstelling. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Heb je de super degreaser al geprobeerd? Overigens een mooie collectie,vooral de Swissvax Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-8-2010 Locatie: Berchem
|
Ja, inderdaad... ik heb al een paar lessen gekregen bij focusio, die gebruikt die ook, en spoelt het boeltje zeer goed na, om alles nog eens te kunnen gebruiken, maar ik was wel erg onder de indruk van het resultaat! Ik durf geen foto's meer maken van m'n collectie, ben van september bezig met bestellen bij Carclean.nl , ondertussen is dit al een koffer vol spullen, die ik morgen bij Fredgenot ga uitproberen. Hopelijk met een mooi verslag als gevolg.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-11-2010 Locatie: Zuid holland
|
hoi arjan en wilma wat een schitterende collectie,nou jullie kunnen voorlopig wel voorruit ,ik ben nog lang niet zo ver,maar wil in het voorjaar flink gaan uibreiden.
groetjes rene.
|
|
|
|
@ bartr123 Heb je de super degreaser al geprobeerd? Het onderstel voor de Festo bakken is al wel volop in gebruik, de super degreaser zit inmiddels ook in de systainer en gaan we zaterdag op een VW Caddy en de Megane uitproberen. www.astratuningclub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Zéér mooie collectie en opstelling  // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
hele nette collectie zeg! Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-10-2010 Locatie: Reuver
|
Erg nette collectie! Kan ik dit moment alleen nog maar over dromen... en kwijlen :D
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Hele mooie collectie mensen.......zo grijp je nooit mis! Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Mis ik nou wat machinaal werk, zoals pads en machine(s)? Verder ziet het er keurig overzichtelijk en opgeruimd uit. Kwaliteit! Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Als je naar Systainer 2 & 4 kijkt zie je machinale pad's voorbijkomen. De DAP 500 & 900 liggen op dit moment nog in de loods bij te komen van een heftig weekend www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2008 Locatie: Utrecht
|
Mooie collectie.
|
|
|
|
Vandaag een kleine uitbreiding van de collectie :  - Padwasher - Gritguard bucket (2x) - Gamma seals (2x) - Nieuwe DAP900 (oude was gevallen en niet meer te repareren) - Dodo Juice Was Safe Wash - Dodo Juice Mister Pink - Monello Green light kompressor  www.astratuningclub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-11-2008 Locatie: NH
|
Mooie collectie! Die Meguiar's flessen/sprayers uit de derde foto.. is dat huisvlijt of komt dat uit de detailer lijn? Heb ik nog niet eerder gezien en ze zien er wel handzaam uit.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Mooie aanvulling Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
|
@ Rickk : dat zijn dezelfde flessen als uit de groupsbuy, voorzien van een etiket wat Arjan heeft gemaakt www.astratuningclub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Mooie aanvulling Wilma en Arjan, zijn alle 4 de emmers voor lak, of gaan jullie die voor velgen gebruiken of zo? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je luxe doet en even 4 emmers hebt
|
|
|
|
Daar gaan jullie veel plezier aan beleven! Mooi hoor! Pad washer staat ook nog op mijn verlanglijstje. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
gelukkig gaan wij niet over op een 4 emmer systeem 2 emmers zijn voor ons, de andere 2 voor een vriend van ons (Pastra V6) www.astratuningclub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2008 Locatie: Landgraaf
|
Mooie collectie. Je zutl merken dat het steeds door blijft gaan, ook al neem je je voor om te minderen....
|
|
|
|
Inmiddels de collectie wat uitgebreid met : - PRO900 - Dodo Juice Hard Candy (echt een top wax qua gebruik!) - Dodo Juice Marmalade - Dodo Juice doublewax hard (panelpot) - Dodo Juice Diamond White (panelpot) - Dodo Juice Hard Candy (panelpot) www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
|
Mooie aanwinsten! Dodo Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-10-2010 Locatie: Reuver
|
Hallo daar! Jullie zijn echt helemaal naar de DODO kant! Echt een super collectie, al is het begin bij mij gemaakt (gister een DAP gekocht) blijft het nog bij dromen....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
mooie aanwinsten weer hoor arjan en wilma! van de Pro gaan jullie zowieso geen spijt krijgen hoe bevalt de hard candy, ik heb de rainforest al en twijfel over de Hard candy. groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Gelderland
|
Mooie complete collectie. Ik mis wel de Swissvax wax.
|
|
|
|
@ Bartezz : Die Hard Candy is echt een topwax! Aanbrengen gaat zeer makkelijk, en afnemen gaat ook heel erg makkelijk. Inmiddels ben ik 2 weken en zo'n 1700km verder maar de beading is nog steeds fantastisch! @ LB : Die Swissvax wax is er wel, maar aangezien deze bij slechts 1 leverancier te verkrijgen is leek me dat niet echt relevant. Er zijn overigens nog wel meer swissvax spulletjes aanwezig maar daar komt op een later tijdstip nog wel een foto van Inmiddels is sinds de detailnight de collectie weer een beetje gegroeid met : Foamed Wool Cutting Pad (thnx Adrie voor de uitleg) Dodo Juice - Soft Touch Premium Drying Towel Dodo Juice - Clearly Menthol Glass Cleaner Spray Dodo Juice - Carnauba Canister Wolfgang - Fuzion wax Daarnaast zijn er een oranje en groene kompressor pad's vernieuwd ivm slijtage. www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
|
Vandaag even de collectie uitgezocht en geïnventariseerd wat er aangevuld gaat worden en wat er weggaat : De Monello spulletjes :  De Wolfgang spulletjes :  Worden overigens niet meer aangevuld... De Poorboy's spullen waar alles mee begon :  De Meguiar's spulletjes :  Wat Swissvax spullen :  Wordt ook niet meer aangevuld... Dodo Stuff :  Deze collectie zal alleen nog maar gaan groeien! Wat overige spulletjes :  Doekjes & borstels :  en wat pad's :  Van de Wolfgang spullen die ik tot nu toe heb gebruikt bevallen eigenlijk alleen de DGPS & de Fuzion. Als ik echter naar de prijs kijk koop ik de volgende keer liever 2 potten met Dodo waxen dan een nieuwe pot fuzion. Ditzelfde geldt eigenlijk ook voor de Swissvax, erg mooie spullen maar als ik dat afzet tegenover de Dodo spullen dan is de keuze gauw gemaakt. www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
|
Mooie collectie zeg! Heb de Fuzion ook, vind hem zeer fijn vooral in de winter. Lekker snelle wax, aanbrengen, curen en afnemen. Krijg je geen koude klauwen als je bij iemand anders staat te detailen zonder verwarmde garage. Maar in de zomer gebruik ik eigenlijk alleen maar DJ waxen, SN, SN Hybrid, Blue Velvet etc. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Guest
|