Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

Universeelsteen? Opties
Sven S8
#1 Gepost : vrijdag 15 augustus 2008 17:22:51
Rang: Lid
Review brons: Heeft goede reviews geschreven.

Dit is zo'n product wat ik instinctief een beetje in de 'wondermiddelen' hoek zet, maar is dat in dit geval wel terecht?

Ik was (en ben) behoorlijk sceptisch, maar in dit draadje op AF heeft iemand zijn (gecoate) aluminium strips er mee gedaan, en de resultaten zien er niet verkeerd uit. Je zou er nog veel meer mee kunnen doen, onder andere perspex, glas, metaal en kunststof.

Eerlijk gezegd ben ik toch wel nieuwsgierig geworden, en vraag ik me af of iemand hier het wel eens heeft gebruikt, en zo ja, wat de ervaringen hiermee zijn. Als het wél goed werkt is het misschien een leuke aanvulling voor de collectie en de Carclean.nl webshop!

Enfin, brand maar los zou ik zeggen... blij
Audi S8

"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
Sven S8
#2 Gepost : maandag 18 augustus 2008 21:33:43

Goh, niemand? weetniet
Audi S8

"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
sjoerdnijhuis
#3 Gepost : maandag 18 augustus 2008 21:38:17

Had je wel iets willen meedelen... maar ben er niet bekend mee weetniet maarre geeft wel mooie resultaten cool
Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten.
“It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.”
Powered by Festool
EHA
#4 Gepost : maandag 18 augustus 2008 21:40:13

Sorry, ik heb er nog nooit van gehoord.
Heb even vluchtig het draadje op AF zitten lezen..maar.....tja......wat moet ik er van zeggen.....

Als jij nou eens een mooie test doet en daar een mooie review van maakt..... LoL
Engeltjes bestaan, kijk maar naar mijn dochtertje
Heksen bestaan ook, kijk maar naar mijn vrouw
cvdo85
#5 Gepost : maandag 18 augustus 2008 21:52:39

zou dit niet het zelfde zijn als polijstpasta voor een polijstborstel bedoel ik dan?
Sven S8
#6 Gepost : maandag 18 augustus 2008 23:03:09

Tsja, ik wil het spul best eens testen. Gisteren met een BMW bezig geweest, die had ook aardig last van verweerde sierstrips. AMP haalde echt niets uit, dus ik vroeg me onwillekeurig af of dit spul wél zou werken...

Mijn strips zijn nog netjes op een enkel krasje na, anders had ik het wel eerder aan laten rukken. Mja, ik kijk wel even... knipoog

Het zou een niet schurende kalk zijn heb ik begrepen...
Audi S8

cvdo85
#7 Gepost : maandag 18 augustus 2008 23:17:54

zit er een coating op zo`n sierstrip? als dat niet zo is kan je natuurlijk met een lappenschijf en pasta gaan polijsten
Sven S8
#8 Gepost : maandag 18 augustus 2008 23:24:46

Die coating is juist het probleem. De 'ouderwetse' chroom- en alustrips zijn veel makkelijker te poetsen. Deze mág je officieel niet eens polijsten.
Audi S8

cvdo85
#9 Gepost : maandag 18 augustus 2008 23:38:23

maar dan moet dat spul die coating toch ook beschadigen?hoe krijg je het anders vlak? mischien een idee om het net als blanke lak optevullen.ik zit even mee te denken en het lijkt me een slecht idee je S8 als proefkonijn te gebruiken
rodders
#10 Gepost : dinsdag 19 augustus 2008 0:01:04
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer zilver: Frequente detailerReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

is volgens mij zoiets als
JR WONDERSTEEN

dit is wat iemand van op een belgisch forum erover zegt:

Code:
beter ben ik nog niet tegengekomen, en geloof mij ik heb al heeeeeeel veeeeel uitgetest Wink
zelfs die man van meguiar's begon al groen uit te slaan toen ik hem het product irl liet zien Laughing
voor hetzelfde resultaat moest hij 2 producten uit hun gamma gebruiken (all wheel cleaner en quick wheel detailer, en nog eens 2 poetsdoeken)

beetje op de bijgeleverde spons doen, mag je zo op de droge en vuile velg gebruiken en dan beginnen te poetsen.
(zand of ander vuil maakt echt geen krassen Exclamation )
is getest op croom velgen en gepolierde
daarna afspoelen, en drogen.

de meeste die dit gaan lezen gaan denken van wat zit die nou te lullen, maar test het maar eens Wink
na de test kom je op je woorden terug Cool

Hij gebruikt het zelf en heb het hem al zien gebruiken, het werkt

Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
sjoerdnijhuis
#11 Gepost : dinsdag 19 augustus 2008 0:13:54

Hunter heeft dat JR wondersteen ook staan... misschien dat hij het kan bevestigen pas op
Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten.
“It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.”