|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
Dit is zo'n product wat ik instinctief een beetje in de 'wondermiddelen' hoek zet, maar is dat in dit geval wel terecht?  Ik was (en ben) behoorlijk sceptisch, maar in dit draadje op AF heeft iemand zijn (gecoate) aluminium strips er mee gedaan, en de resultaten zien er niet verkeerd uit. Je zou er nog veel meer mee kunnen doen, onder andere perspex, glas, metaal en kunststof. Eerlijk gezegd ben ik toch wel nieuwsgierig geworden, en vraag ik me af of iemand hier het wel eens heeft gebruikt, en zo ja, wat de ervaringen hiermee zijn. Als het wél goed werkt is het misschien een leuke aanvulling voor de collectie en de Carclean.nl webshop! Enfin, brand maar los zou ik zeggen... Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
|
Goh, niemand?  Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Had je wel iets willen meedelen... maar ben er niet bekend mee  maarre geeft wel mooie resultaten  Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-7-2008 Locatie: De Polder
|
Sorry, ik heb er nog nooit van gehoord. Heb even vluchtig het draadje op AF zitten lezen..maar.....tja......wat moet ik er van zeggen..... Als jij nou eens een mooie test doet en daar een mooie review van maakt.....  Engeltjes bestaan, kijk maar naar mijn dochtertje Heksen bestaan ook, kijk maar naar mijn vrouw
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-7-2008 Locatie: zevenbergschenhoek
|
zou dit niet het zelfde zijn als polijstpasta voor een polijstborstel bedoel ik dan?
|
|
|
|
Tsja, ik wil het spul best eens testen. Gisteren met een BMW bezig geweest, die had ook aardig last van verweerde sierstrips. AMP haalde echt niets uit, dus ik vroeg me onwillekeurig af of dit spul wél zou werken... Mijn strips zijn nog netjes op een enkel krasje na, anders had ik het wel eerder aan laten rukken. Mja, ik kijk wel even... Het zou een niet schurende kalk zijn heb ik begrepen... Audi S8
|
|
|
|
zit er een coating op zo`n sierstrip? als dat niet zo is kan je natuurlijk met een lappenschijf en pasta gaan polijsten
|
|
|
|
Die coating is juist het probleem. De 'ouderwetse' chroom- en alustrips zijn veel makkelijker te poetsen. Deze mág je officieel niet eens polijsten. Audi S8
|
|
|
|
maar dan moet dat spul die coating toch ook beschadigen?hoe krijg je het anders vlak? mischien een idee om het net als blanke lak optevullen.ik zit even mee te denken en het lijkt me een slecht idee je S8 als proefkonijn te gebruiken
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
is volgens mij zoiets als JR WONDERSTEEN dit is wat iemand van op een belgisch forum erover zegt: Code:beter ben ik nog niet tegengekomen, en geloof mij ik heb al heeeeeeel veeeeel uitgetest Wink zelfs die man van meguiar's begon al groen uit te slaan toen ik hem het product irl liet zien Laughing voor hetzelfde resultaat moest hij 2 producten uit hun gamma gebruiken (all wheel cleaner en quick wheel detailer, en nog eens 2 poetsdoeken)
beetje op de bijgeleverde spons doen, mag je zo op de droge en vuile velg gebruiken en dan beginnen te poetsen. (zand of ander vuil maakt echt geen krassen Exclamation ) is getest op croom velgen en gepolierde daarna afspoelen, en drogen.
de meeste die dit gaan lezen gaan denken van wat zit die nou te lullen, maar test het maar eens Wink na de test kom je op je woorden terug Cool Hij gebruikt het zelf en heb het hem al zien gebruiken, het werkt Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Hunter heeft dat JR wondersteen ook staan... misschien dat hij het kan bevestigen  Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
|
cvdo85 schreef:ik zit even mee te denken en het lijkt me een slecht idee je S8 als proefkonijn te gebruiken Doe ik ook niet, die strips zijn nog veel te mooi. Ga het evt. wel eens proberen op een auto met lelijke strips. Maar als de eigenaar ze mooi wil hebben mag hij het spul bestellen. Ik investeer al genoeg tijd en materiaal om andermans auto's mooi te maken.... Verder schijnt het heel mild te zijn hoor... Maar er gaat altijd wel iets af natuurlijk, net als bij elke vorm van polishen. Audi S8
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,245 seconden.