|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Vraagje aan de mannen/vrouwen van Carclean: Hoe lang blijven de aanbiedingen geldig op de webshop? Groeten
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Dat verschilt per product. Ik heb deze avond nieuwe aanbiedingen erin gezet. Meestal blijven ze een week of twee staan. Soms wat langer. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Toppie!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Heb ik deze vraag niet als eens langs zien komen op het forum?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-6-2008 Locatie: Gelderland
|
Wil je dat niet weer doen Tim, iets 's avonds in de aanbieding doen waar ik er net overdag 4 van hebt besteld, daar wordt ik heel  van.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
Vorige keer had hij net de Carclean.nl pads binnen één dag nadat ik besteld had, dat doettie er gewoon om...  Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
|
Thera schreef:Wil je dat niet weer doen Tim, iets 's avonds in de aanbieding doen waar ik er net overdag 4 van hebt besteld, daar wordt ik heel  van. Ach het scheelt je in jouw geval € 2,- I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Het is en blijft een Hollander Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
|
I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
|
|
|
|
Gelukkig voor je moet je meestal 3 maanden van te voren reserveren dus je kan er altijd rekening mee houden 
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Zoetermeer
|
Jij ook al? Tis dat ze een langere wachtlijst dan een maand hebben. Ik had die vraag trouwens al eens gesteld. Alle gekheid op een stokje... Doe mij gewoon een lollie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Tim schreef:Ach het scheelt je in jouw geval € 2,- Hey hey, dat zijn 2 euroknallers bij de Mac hoor!
|
|
|
|
Kan Tim Dana een keer mee uit eten nemen Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
|
Ziet je het voor je met de R8 door de Mac dive? 
|
|
|
|
Ik heb dat al meermalen gedaan  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Waarom zou dat niet kunnen Patrick ?? Met landbouwmachine's gaat het ook, dus waarom niet met de R8 ?? Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,387 seconden.