|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Averechts schreef:Mooi mooi mooi! Je blijf alles in goud veranderen he Tim! Ha ha volgens mij moeten we je eens gaan voordragen ondernemer/zakenman van het jaar! Bedankt voor het compliment, maar ik doe het natuurlijk niet alleen.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Klein puntje, maar als ik enkel de domeinnaam intyp (dus alleen poorboysworld.com zonder http://www. ervoor) zou ik ook gewoon verwachten dat dat werkt, maar nu krijg ik een 403.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
het was .nl volgens mij Joost  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Juist ja, ik bedoel natuurlijk poorboysworld.nl
|
|
|
|
Soepergrover schreef:Klein puntje, maar als ik enkel de domeinnaam intyp (dus alleen poorboysworld.com zonder http://www. ervoor) zou ik ook gewoon verwachten dat dat werkt, maar nu krijg ik een 403. Klopt vooralsnog, die hostheader staat nog niet actief.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
HI BILLY MAYS HERE. Ik zie dat mijn inbreng gewenst is voor een introductie filmpje. Spijtig genoeg moet ik de meeste verzoeken daartoe afzeggen vanwege het feit dat ik helaas het aardse voor het euwige verruild heb, maar voor Carclean.nl in combinatie met Poorboys World maak ik graag een uitzondering. Over de reiskosten worden we het wel eens denk ik? Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
Tim schreef:Klopt vooralsnog, die hostheader staat nog niet actief.  Nu wel!  thx soeper! Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-4-2010 Locatie: Grave
|
mooie site, alleen 1 opmerking, jullie beginne met ....wél...wél... dat moet volgens mij wèl zijn het streepje naar voren wil zeggen: de e langer uitspreken: café -> cafeeee dus wél is dus weehhl correct me if i'm wrong.. voor de rest: ziet er super uit! *fiat 500 metallic zwart*
|
|
|
|
Het is écht wél ipv wèl  Edit: nog even nagezocht en ik denk dat het tegenwoordig beiden mag, net zoals écht vs ècht. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-4-2010 Locatie: Grave
|
whehehe excuses! heb ook nog even gegoooooogled maar kom het beide tegen! dus ik denk dat het wèl écht mäg  nogmaals: complimenten! *fiat 500 metallic zwart*
|
|
|
|
Allen hartelijk dank voor de complimenten. Intussen werken we hard door aan wat toevoegingen en verbeteringen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-10-2010 Locatie: Den Burg Texel
|
Tim, Wat ik nou een goed idee vind is om gebruikerservaringen te integreren net als jullie nu al doen op Carclean.nl .nl. Poorboys is bij ons wel bekend natuurlijk maar de markt die je hier mee hoopt aan te boren natuurlijk nog niet.... Ikzelf had ook zeker wat aan de ervaringen van andere gebruikers.Ook zeker in combi met de link naar de gebruiker op het forum. De username is nu nog niet als hyperlink aan te klikken naar het forum maar dat is misschien een feature van Carclean.nl .nl naar het forum van Carclean.nl weer 2 centen lichter Bak een poets of doe het niet, poets je wagen anders zie je het niet! 
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,403 seconden.