|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
December Aanbiedingen - Feestdagen 2010 De nieuwe mailing gaat er op dit moment uit met de komende actiedagen, waaronder:
Mega Meguiar's Maandag (20% korting op het gehele Meguiar's assortiment) Dol Dwaze Dodo Dinsdag (20% korting op het gehele Dodo Juice assortiment) Komend weekend geen verzendkosten.
Lees meer erover in de nieuwsbrief:
Carclean.nl December Aanbiedingen - Feestdagen 2010
I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-10-2010 Locatie: Bergen op Zoom
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-6-2009 Locatie: Riemst (Belgium)
|
Wat met verzendkosten naar BE? He wauw, daar is hem
|
|
|
|
*Gratis verzendingen zijn alleen geldig binnen Nederland en optionele verzekering en toeslagen uitgezonderd. Voor België zal dus alleen de toeslag gerekend worden. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-4-2010 Locatie: Emmen
|
Dit stond er nog bij in de mail.
*Gratis verzendingen zijn alleen geldig binnen Nederland en optionele verzekering en toeslagen uitgezonderd.
|
|
|
|
Hoe zit het als ik bijvoorbeeld maandag iets van meguiar's wil bestellen en dinsdag van dodo? Wordt het dan gewoon 1 bestelling?
|
|
|
|
Dat zijn dan twee bestellingen, het kan niet op verzoek gecombineerd worden want dan worden we gillend gek hier.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Mail ontvangen Tim
|
|
|
|
Tim schreef:Dat zijn dan twee bestellingen, het kan niet op verzoek gecombineerd worden want dan worden we gillend gek hier.  Haha ik snap het, wordt beetje veel van het goede 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Ik heb laatst al mijn Dodo spullen verkocht, ik zit echt te twijfelen of ik wat zal bestellen. Meguiar's gallons zijn ook bijna op  , dan maar ophalen zodat mn vrouwtje het niet ziet Wat een marketing man die Tim, zo in de winter.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
tarmalade lijkt mijn lekkah,zit er ook stukjes in VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-8-2010 Locatie: Lansingerland
|
Daar gaat m'n 13de maand Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-1-2010 Locatie: Antwerpen
|
Tim, helpt het als ik nu al mijn Dodo lijst aan je doorgeef om je tijdens de drukte te ontlasten? I was the master of bling 'till Tim came!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Godver... :p En ik wilde het zuinig aan gaan doen deze maand.. Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
+1 mark.... gaat weer mislukken.....  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
Als detail verslaafde ben ik nu al een lijstje aan het maken. Ik zeg: het wordt aardig vol onder de kerstboom Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-11-2010 Locatie: oss
|
mijn lijstje ook gemaakt.....laat het maar snel dinsdag zijn www.dubclub-online.nl
|
|
|
|
Op mijn lijst staan ook 5 dingen die ik op Maandag moet bestellen Damn, en het is al zo'n dure maand Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Dinsdag gaat er zeker wat gekocht worden... Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-3-2009 Locatie: brasschaat
|
Tim, Wij belgen zijn weer de pineut Kunnen jullie in de toekomst misschien de verzendkosten naar belgie tijdens die actie's aanpassen(bijvoorbeeld halve prijs) Ford focus Econetic Black Magic 
|
|
|
|
De normale kosten worden niet gerekend voor België, alleen de toeslag! Dus het is dan wel goedkoper. Binnenkort als de test met de nieuwe transporteur succesvol is afgerond kunnen we het wellicht wel aanbieden! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
*..duimt dat de nieuwe transporteur slaagt voor de test...* Progress is a slow process
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-1-2010 Locatie: Antwerpen
|
Focusio schreef:Tim, Wij belgen zijn weer de pineut Kunnen jullie in de toekomst misschien de verzendkosten naar belgie tijdens die actie's aanpassen(bijvoorbeeld halve prijs) ... ocharme die Belgen toch steeds hé, ben dinsdag ook in Berkel om Dodo bestelling op te halen, dus als je iets nodig hebt... I was the master of bling 'till Tim came!
|
|
|
|
Het verzendkostenvrije weekend is voorbij en de Meguiar's Maandag is van start!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
De 1ste bestelling is geplaatst hoor Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-7-2010 Locatie: Heemskerk
|
tamer schreef:Ik heb laatst al mijn Dodo spullen verkocht, ik zit echt te twijfelen of ik wat zal bestellen. Meguiar's gallons zijn ook bijna op  , dan maar ophalen zodat mn vrouwtje het niet ziet Wat een marketing man die Tim, zo in de winter. ik weet wel waar die dodo is gebleven, en toch is het van meer meer meer :P Iedereen mag mijn kont kussen, behalve die van mijn vec
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
Net op tijd terug van vakantie Bestelling van wat gallons komt echt als geroepen, neem die -20% zo toch mooi ff mee 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Nu al Patrick, meende dat in de planning stond pas in het nieuwe jaar ? Wel goede vakantie geweest ? Weet niet hoe jij er over denkt, maar wij hebben wel afkickverschijnselen van je geweldige show-off! // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
5 weken was genoeg. New York, Panama, Costa Rica, Nicaragua, Honduras, Guatemala, en weer een dag shoppen in NY is meer dan voldoende  Nu ff bijkomen van alle indrukken en belevenissen, waanzinnige vakantie gehad verder, op naar de volgende alst aan mij ligt. Terug naar de orde van de dag wat werken heet, al had ik de planning om pas medio januari weer wat te gaan doen. Vandaag echter 2x op gesprek geweest voor nieuwe opdrachten, en wellicht morgen al de draad weer oppakken in de showroom. Zo maar is kijken hoe de spullen erbij staan  Greetz!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Lijstje voor morgen al gemaakt Dammmm dit werkt echt te verslavendt Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Net even een paar producten besteld. Dennis,....................sorry....................zon! Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Ik hang nog altijd in de twijfel, of morgen weer wat dodo dingentjes kopen, of gaan we de centjes bewaren voor een beetje vuurwerk.. (dan heb je er wel minder vaak plezier van) Leuk die WW-tijd, bah! "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Ik had dezelfde twijfel Jeroen, denk dat ik vuurwerk dit jaar ook maar over ga slaan, dat steken andere mensen ook wel af, kijk ik daar wel naar (ook voor t eerst dan  ). Detailspullen gaan net ff wat langer mee, dus misschien bestel ik ook nog wat.
|
|
|
|
Guest
|