|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Neem een stevige lat en stuur een gallon APC de lucht in Twee in een. Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Geef nu de schuld aan Tim's kerstkaart, als die niet in de bus valt morgen, bestel ik dit jaar helemaal niks meer Haha, nee grapje! Denk dat ik ook lekker het vuurwerk over ga slaan (of net als vorig jaar, toch op het laatste moment een klein pakketje kopen...) Dodo heeft nu interessante productne erbij, en die spreken mij ook wel weer aan Trouwens Eelco, wie van tnt komt er altijd bij jouw aan de deur? Hier komt altijd ene Wendy langs. Begon laatst een heel verhaal over onze kalebasten hier En vaak ook, kijk weer een pakketje van Carclean.nl wordt er dan geroepen... "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Meestal laat ik het op het werk bezorgen, ben overdag eigenlijk nooit thuis behalve zondag, dus das niet zo handig met pakketjes enzo. Thuis komt meestal een jongen, woont hier vlak achter.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-7-2009 Locatie: Franeker
|
Heb net mn bestelling er maar door gedrukt, zag de SN (plastic pot) op "beperkt voorradig" staan, dus ik dacht laten we er maar op tijd bij zijn... Volgens mij was ik op tijd, want in mn order staat ie groen, maar in de webshop nu rood volgens mij. Samen met nog wat andere Dodo dingen toch nog weer een aardige bestelling geworden.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-8-2010 Locatie: Lansingerland
|
!@^#T^!#T Staat idd als zijnde niet meer voorradig. En dit was wel item #1 op m'n bestellijst Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Bestelling voor de DDDD zojuist gedaan, me happy Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Toch ook maar wat besteld. Ik zag net de optie voor kadopapier  echt weer zo'n Carclean.nl extraatje Het lijkt er toch op dat ik nu bijna alles wel heb, maar weer eens op gaan maken ... Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
Ik wil hem er ook door drukken, zal ik zonder of met kerstpapier doen?  "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Hier vanmorgen in alle vroegte ook weer een bestelling gedaan.... Hopelijk lukt het Carclean.nl om vandaag het pakket bij de TNT aan te brengen en lukt het de TNT om dit morgen hier te bezorgen!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Er wordt momenteel een aanslag gepleegd op onze voorraad! Dat wordt bijbestellen straks.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Soepergrover heeft zich tot op heden goed kunnen beheersen. (gunt een ander ook weleens een voordeeltje  )
|
|
|
|
Ik niet, heb zelfs kerstpapier gekozen, heb ik toch nog een beetje een kerstpakket dit jaar Leuk die werkloosheidswet-tijd, bah! "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-8-2010 Locatie: Lansingerland
|
Leon1987 schreef: Hopelijk lukt het Carclean.nl om vandaag het pakket bij de TNT aan te brengen en lukt het de TNT om dit morgen hier te bezorgen!
zegt iemand die in de achtertuin van Carclean.nl woont Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
DB9 schreef:zegt iemand die in de achtertuin van Carclean.nl woont Ja, Iemand die ook het sjaakie is om heel de week tot half 6 te werken..... En het dus niet haalt om dan op tijd bij Carclean.nl te zijn...... Dus laten we het maar bezorgen in Dordrecht...... Heb wel, heel erg slecht, net zoveel bijgesteld tot de verzendkosten gratis werden! Moest dus gewoon 25% meer bestellen ten opzichte van normaal..... MAAR, de voor de meeste overbodige klinkende verzending was nu, helaas, noodzakelijk!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-11-2008 Locatie: ergens in Noord holland
|
net maar ook weer even bestelling gedaan wordt volgend jaar druk om alles te gaan gebruiken ik heb aleen met opruimen van mijn garage mijn potje purplehazepro laten vallen nu is ie stuk  met name de deksel dus als iemand er 1 over"heeft hoor ik het graag potje zelf is ook stuk maar met wat plakband overleef ik het wel ( mooi is anders maar tja ) Weer wat nieuwe pordukten besteld van dodo ben benieuwd ook de opberg tas besteld gaat mij beter bevalen als de meguierstassen denk ik
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Dodo mailen en uitleggen. Juffer1 had ook een stukkende deksel .... kreeg keurig een nieuwe geleverd // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-4-2010 Locatie: Emmen
|
Vandaag ook weer een bestelling gedaan Ben vooral heel benieuwd naar de Supernatural panel pot
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Had gister m`n lijstje al gemaakt , dus vandaag meteen naar m`n lijstje toe , zie ik dat een aantal producten al op zijn Dammmm , werd weer moeilijk kiezen in snoepwinkel Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2009 Locatie: Harderwijk
|
sebasel schreef:mijn potje purplehazepro laten vallen nu is ie stuk  met name de deksel dus als iemand er 1 over"heeft hoor ik het graag potje zelf is ook stuk maar met wat plakband overleef ik het wel Even foto's van maken en deze mailen naar dom@dodojuice.com met een beschrijving erbij wat er precies stuk is. Wij hadden de volgende dag al een reactie terug en 3 weken later een heel nieuw deksel. sucses! www.astratuningclub.nl
|
|
|
|
Spannend hoor, morgenochtend komt mijn kerstpakket aan de deur "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Ik heb als sinds de actiedagen nog niks besteld  , zou ik het de laatste uurtjes kunnen volhouden?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2010 Locatie: NB omgeving Breda
|
Ik heb het niet kunnen laten en toch gisteren en vandaag een bestelling gedaan. Wat dingen die toch al op mijn verlanglijstje stonden, aangevuld met wat dingen die door de 20% korting wel erg aantrekkelijk werden. Niet alles was nog vooradig, maar het heeft toch geen haast. Slimme actie om met zulk weer toch nog veel orders binnen te krijgen, en zo pikken wij toch weer een voordeeltje mee. Top!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
tamer schreef:Ik heb als sinds de actiedagen nog niks besteld  , zou ik het de laatste uurtjes kunnen volhouden? ik in elk geval niet... ben gezwicht voor die 20% korting..... New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-5-2010
|
Ik heb het bestelduiveltje ook nog van mn schouder kunnen vegen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-12-2010 Locatie: belgie
|
Tim , Zijn er ook actie's gepland voor januari ?
|
|
|
|
Guest
|